17 Φεβρουαρίου 2013

Η Ελληνική κυβέρνηση παρέδωσε κρυφά ΑΟΖ και Εθνική κυριαρχία στους δανειστές..



Ξαφνικά σήμερα θυμήθηκαν στη κυβέρνηση, ότι έχουν στείλει έγγραφο στον ΟΗΕ από τον περασμένο Μάιο, στο οποίο σύμφωνα με το skai.gr η Αθήνα έχει κάνει αναθεώρηση των απόψεών της για την ΑΟΖ. Τι είδους αναθεώρηση; Kανένας δεν ξέρει γιατί κανείς δεν έχει στα χέρια του το έγγραφο που εστάλη.

Σύμφωνα με άλλο σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής, η Αθήνα “κινούμενη προσεκτικά και αθόρυβα” απο τον περασμένο Μάιο, γνωστοποίησε στον ΟΗΕ το εύρος των Ελληνικών θαλασσίων ζωνών σχετικά με υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ (200 ν.μ. απο τα χωρικά ύδατα, τα 6 ν.μ.).

Μα αυτό το περιγράφει πλήρως ο Νόμος της Θάλασσας του ΟΗΕ του 1982, που έχει ψηφιστεί απο την Ελλάδα και έχει επικυρωθεί απο την Ελληνική Βουλή απο το 1995. Δεν χρειαζόταν να ξαναγίνει… Προφανώς για να γίνει κάτι τέτοιο, η Αθήνα έχει κάνει αναθεώρηση σε κάποιες “λεπτομέρειες” του Νόμου της Θάλασσας του ΟΗΕ του 1982 και αυτές περιλαμβάνονται στο νόμο 4001/2011 που αναφέρει το σχετικό κείμενο της Καθημερινής, το οποίο θα σας παραθέσουμε στη συνέχεια. Η Ελληνική κυβέρνηση το πιθανότερο μέσα απο το νόμο αυτό έχει κάνει παραχωρήσεις στη Τουρκία ή στους δανειστές.

Τελικά είναι το δεύτερο. Η Ελληνική κυβέρνηση παρέδωσε την διαχείριση και εκμετάλλευση της ΑΟΖ στην “Ελληνική Διαχειριστική Εταιρία Υδρογονανθράκων ΑΕ” (ΕΔΕΥ ΑΕ) και μέσω των μνημονίων (ΤΑΙΠΕΔ) στους δανειστές της χώρας, χωρίς να ανοίξει ούτε ρουθούνι. Η ΑΟΖ όμως δεν περιλμαβάνει μόνο υδρογοννάθρακες αλλά και ορυκτά, αλιεία, νερό, γεωθερμία και πολλά άλλα.

Ενδιαφέρον έχουν τα άρθρα 155 και 156 του νόμου 4001/2011. που μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια.






ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ

Αρ. Φύλλου
179
22 Αυγούστου 2011
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4001
Για τη λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για Έρευνα, Παραγωγή και δί−
κτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθ− μίσεις.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
ΕΝΟΤΗΤΑ Α΄ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ(ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ 2009/72, 2009/73/ΕΚΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ)ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝΆρθρο 1Σκοπός και πεδίο εφαρμογής
Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η ενσωμάτωση
στην ελληνική νομοθεσία των διατάξεων της Οδηγίας
2009/72/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμ−βουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 «Σχετικά με τους κοινούς
κανόνες για την εσωτερική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας
και για την κατάργηση της Οδηγίας 2003/54/ΕΚ» (ΕΕ L211 της 14.8.2009) και της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ του Ευ−
ρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης
Ιουλίου 2009 «Σχετικά με τους κοινούς κανόνες για τηνεσωτερική αγορά Φυσικού Αερίου και την κατάργησητης Oδηγίας 2003/55/ΕΚ» (ΕΕ L 211 της 14.8.2009).Οι δραστηριότητες της παραγωγής, της προμήθειας,της αγοράς, της μεταφοράς και της διανομής ΦυσικούΑερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και της απο−θήκευσης και της υγροποίησης Φυσικού Αερίου και της
αεριοποίησης υγροποιημένου Φυσικού Αερίου εντός
της Ελληνικής Επικράτειας ασκούνται σύμφωνα με τιςδιατάξεις του νόμου αυτού. Οι δραστηριότητες αυτές
είναι κοινής ωφέλειας και τελούν υπό την εποπτεία
του Κράτους.
Άρθρο 2Ορισμοί
1. Για την εφαρμογή του παρόντος νόμου οι όροι πουχρησιμοποιούνται στις διατάξεις αυτού έχουν την ακό−λουθη έννοια:(α) Ανεξάρτητοι Διαχειριστές Μεταφοράς: Οι διαχει−ριστές που πιστοποιούνται κατά τα οριζόμενα στο Κε−φάλαιο IV της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ και στο ΚεφάλαιοV της Οδηγίας 2009/72/ΕΚ.
(β) Ανεξάρτητοι Διαχειριστές Συστήματος: Οι διαχειρι−
στές που πιστοποιούνται κατά τα οριζόμενα στα άρθρα
14 και 15 της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ και στα άρθρα 13 και14 της Οδηγίας 2009/72/ΕΚ.(γ) Δημόσιος Τομέας: Ο κατά τα οριζόμενα στην παρ.1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 τομέας (Α΄ 28).(δ) Διασυνδεμένο Σύστημα: Το σύστημα που αποτε−λείται από αριθμό συστημάτων μεταφοράς και διανο−μής ηλεκτρικής ενέργειας ή Φυσικού Αερίου τα οποία
συνδέονται μεταξύ τους με μία ή περισσότερες δια−
συνδέσεις.
(ε) Διαχειριστής Συστήματος Ενέργειας: Τα νομικά
πρόσωπα που ασκούν, κατά τις διατάξεις του παρόντοςνόμου, καθήκοντα Διαχειριστή του ΕΣΦΑ, ή Διαχειριστή
του ΑΣΦΑ ή Διαχειριστή του Συστήματος ΜεταφοράςΗλεκτρικής Ενέργειας.
(στ) Διαχειριστής Δικτύου Διανομής: Τα νομικά πρόσω−
πα που ασκούν, κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου,
καθήκοντα Διαχειριστή Δικτύου Διανομής ηλεκτρικήςενέργειας, ή Φυσικού Αερίου, περιλαμβανομένων των
Διαχειριστών των Κλειστών Δικτύων Διανομής ηλεκτρι−
κής ενέργειας ή Φυσικού Αερίου.
(ζ) Έλεγχος: Δικαιώματα, συμβάσεις ή άλλα μέσα που,
είτε μεμονωμένα είτε σε συνδυασμό με άλλα, και λαμ−
βανομένων υπόψη των σχετικών πραγματικών ή νομικών
συνθηκών, παρέχουν τη δυνατότητα άσκησης καθορι−
στικής επιρροής της δραστηριότητας μιας επιχείρησης,
και ιδίως μέσω:
(αα) δικαιωμάτων κυριότητας ή χρήσης επί του συ−
νόλου ή μέρους των περιουσιακών στοιχείων της επι−χείρησης,(ββ) δικαιωμάτων ή συμβάσεων που παρέχουν δυνα−τότητα καθοριστικής επιρροής επί της σύνθεσης, τηςψηφοφορίας ή των αποφάσεων των οργάνων μιας επι−χείρησης.(η) Ενεργειακή Δραστηριότητα: Η Παραγωγή, Μετα−
φορά, Διανομή και Προμήθεια Ηλεκτρικής Ενέργειας
ή Φυσικού Αερίου, καθώς και η Χρήση ΕγκατάστασηςΥγροποιημένου Φυσικού Αερίου και η Χρήση Εγκατά−στασης Αποθήκευσης Φυσικού Αερίου.
3793
Digitally signed byTheodoros MoumourisDate: 2011.08.22 12:11:54EESTReason: Signed PDF(embedded)Location: Athens, EthnikoTypografio
Signature NotVerified


3794

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)

(θ) Ενεργειακή Πενία: Η κατάσταση των καταναλω−
τών, κατά την οποία, αυτοί ευρίσκονται σε δυσχερή
θέση, λόγω του χαμηλού εισοδήματός τους, όπως αυτόπροκύπτει από τις φορολογικές τους δηλώσεις, σε συν−
δυασμό με την επαγγελματική τους κατάσταση, την
οικογενειακή τους κατάσταση και ειδικών καταστάσεων
υγείας, να καλύψουν τις δαπάνες για τις εύλογες ανά−γκες εφοδιασμού τους σε ηλεκτρική ενέργεια ή ΦυσικόΑέριο, καθώς οι δαπάνες αυτές αποτελούν σημαντικόποσοστό του διαθέσιμου εισοδήματός τους.(ι) Ευάλωτοι Πελάτες: Οι Καταναλωτές που εντάσσο−νται στις κατηγορίες πελατών που περιγράφονται στοάρθρο 52 του παρόντος.(ια) Κέντρα Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (Κ/Δ): Οι
κλειστού τύπου (εντός κτιρίου) υποσταθμοί υποβιβα−
σμού της τάσης από υψηλή σε μέση σε εντός σχεδίου
περιοχές και γενικώς σε οικιστικές περιοχές, καθώς και
σε κάθε άλλου είδους πολεοδομικό ιστό, των οποίων ησύνδεση με τα δίκτυα υψηλής τάσης και μέσης τάσηςείναι αμιγώς υπόγεια.
(ιβ) Κλειστά Δίκτυα Διανομής Ενέργειας: Το Δίκτυο
Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και τα δίκτυα διανομήςπου ορίζονται με το άρθρο 131.(ιγ) Σύστημα Μεταφοράς: Τα Συστήματα Μεταφοράς
ηλεκτρικής ενέργειας και τα Συστήματα Μεταφοράς
Φυσικού Αερίου περιλαμβανομένων των ΑνεξάρτητωνΣυστημάτων Φυσικού Αερίου (ΑΣΦΑ).
(ιδ) Πελάτης ή Καταναλωτής: Ο Πελάτης Φυσικού
Αερίου, περιλαμβανομένων των ΕΠΑ ή/και ο Πελάτης
ηλεκτρικής ενέργειας, εξαιρουμένων των ΔιαχειριστώνΣυστημάτων και Δικτύων Διανομής Φυσικού Αερίου και
Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς ή Δικτύων Διανο−
μής Ηλεκτρικής Ενέργειας. Για τους σκοπούς αυτού του
νόμου οι πελάτες διακρίνονται σε πελάτες χονδρικήςκαι σε τελικούς πελάτες, σε επιλέγοντες και μη επιλέ−γοντες και σε οικιακούς και μη οικιακούς.(ιε) Πελάτης χονδρικής: Το φυσικό ή νομικό πρόσωποπου προμηθεύεται Φυσικό Αέριο ή ηλεκτρική ενέργειαμε σκοπό τη μεταπώλησή τους εντός ή εκτός του συ−στήματος όπου είναι εγκατεστημένο.(ιστ) Τελικός Πελάτης: Το φυσικό ή νομικό πρόσωποπου αγοράζει Φυσικό Αέριο ή ηλεκτρική ενέργεια απο−κλειστικά για δική του χρήση.
(ιζ) Οικιακός Πελάτης: Ο Πελάτης που αγοράζει ΦυσικόΑέριο ή ηλεκτρική ενέργεια για δική του οικιακή κατανά−λωση, αποκλειομένων των εμπορικών ή επαγγελματικών
δραστηριοτήτων.
(ιη) Μη Οικιακός Πελάτης: Ο Πελάτης που αγοράζει
Φυσικό Αέριο ή ηλεκτρική ενέργεια, η οποία δεν προο−ρίζεται για τη δική του οικιακή χρήση, συμπεριλαμβα−νομένων των πελατών χονδρικής και των παραγωγώνηλεκτρικής ενέργειας.
(ιθ) Επιλέγων Πελάτης: Ο Πελάτης που δικαιούται
να επιλέγει Προμηθευτή ή αγοράζει απευθείας Φυσι−
κό Αέριο ή ηλεκτρική ενέργεια, κατά τις διατάξεις τουπαρόντος.
(κ) Προγράμματα Ανάπτυξης: Τα δεκαετή προγράμμα−
τα ανάπτυξης των δικτύων μεταφοράς Φυσικού Αερίουκαι ηλεκτρικής ενέργειας που καταρτίζονται σύμφωναμε τις διατάξεις των άρθρων 69 και 108.
(κα) Προμήθεια: Η πώληση, περιλαμβανομένης της
μεταπώλησης, Φυσικού Αερίου (περιλαμβανομένου τουΥΦΑ) και ηλεκτρικής ενέργειας σε Πελάτες.
(κβ) Προμηθευτής: Το φυσικό και νομικό πρόσωπο πουασκεί δραστηριότητα Προμήθειας Φυσικού Αερίου ή και
Ηλεκτρικής Ενέργειας.(κγ) Τιμολόγια Μη Ανταγωνιστικών Δραστηριοτήτων: Τα τιμολόγια για τη χρέωση των Βασικών Δραστηριο−τήτων Φυσικού Αερίου και τα τιμολόγια για τη χρέωσηχρήσης του Συστήματος Μεταφοράς και του ΔικτύουΔιανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
(κδ) Υπεύθυνος Συμμόρφωσης: Το φυσικό ή νομικό
πρόσωπο που διορίζεται για τον έλεγχο συμμόρφωσης
του οικείου Διαχειριστή προς το πρόγραμμα συμμόρ−φωσης, όταν και όπου αυτό απαιτείται σύμφωνα με τιςδιατάξεις του παρόντος.(κε) Ασφάλεια: νοείται, τόσο η ασφάλεια του εφοδια−σμού και της παροχής Φυσικού Αερίου και ηλεκτρικήςενέργειας, όσο και η τεχνική ασφάλεια.
(κστ) Συνδεδεμένες Επιχειρήσεις: είναι οι επιχειρήσεις
κατά την έννοια της παρ. 5 του άρθρου 42ε του κ.ν.
2190/1920 (Α΄ 37).
2. Ορισμοί που αναφέρονται ιδίως στο Φυσικό Αέ−
ριο:(α) Ανεξάρτητο Σύστημα Φυσικού Αερίου (ΑΣΦΑ): Σύ−στημα Φυσικού Αερίου που δεν εντάσσεται στο ΕθνικόΣύστημα Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ) ανεξαρτήτως διασύν−δεσης με το Σύστημα αυτό.(β) Ανώτερη Θερμογόνος Δύναμη (ΑΘΔ): Η ποσότητα
θερμότητας που παράγεται από την πλήρη στοιχειομε−τρική καύση, με αέρα, ενός (1) κανονικού κυβικού μέτρου
Φυσικού Αερίου σε σταθερή απόλυτη πίεση 1,01325 bar,
όταν η αρχική θερμοκρασία του καυσίμου μίγματος
και η τελική θερμοκρασία των προϊόντων της καύσης
θεωρείται ότι είναι μηδέν (0) βαθμοί Κελσίου και το
παραγόμενο, κατά την καύση, νερό βρίσκεται συμπυκνω−
μένο στην υγρή κατάσταση. Ως κανονικό κυβικό μέτρο
νοείται η ποσότητα μάζας Φυσικού Αερίου που, υπό
συνθήκες απόλυτης πίεσης 1,01325 bar και θερμοκρασίας
μηδέν (0) βαθμών Κελσίου, καταλαμβάνει όγκο ενός (1)κυβικού μέτρου.(γ) Απευθείας Γραμμή: Αγωγός Φυσικού Αερίου, συ−
μπληρωματικός του ΕΣΦΑ ή άλλου ΑΣΦΑ, τον οποίοκατασκευάζουν οι Επιχειρήσεις Φυσικού Αερίου γιατον εφοδιασμό των Επιλεγόντων Πελατών τους ή οι
Επιλέγοντες Πελάτες για τον εφοδιασμό τους από Επι−
χειρήσεις Φυσικού Αερίου και ο οποίος δεν εντάσσεται
στο ΕΣΦΑ ή σε άλλον ΑΣΦΑ. Οι Απευθείας Γραμμές
αποτελούν ΑΣΦΑ και μπορούν να τροφοδοτούνται απότο ΕΣΦΑ, από άλλο ΑΣΦΑ ή από Σύστημα Φυσικού Αε−ρίου άλλης χώρας.
(δ) Βασικές Δραστηριότητες Φυσικού Αερίου: Η πα−
ροχή υπηρεσιών Μεταφοράς Φυσικού Αερίου, ΔιανομήςΦυσικού Αερίου, Εγκατάστασης ΥΦΑ και Εγκατάστασης
Αποθήκευσης Φυσικού Αερίου.
(ε) Διανομή Φυσικού Αερίου: Η διοχέτευση Φυσικού
Αερίου μέσω αγωγών, εκτός των αγωγών πίεσης σχε−διασμού άνω των 19 barg, με σκοπό την τροφοδότησηΠελατών, μη συμπεριλαμβανομένης της Προμήθειας.
(στ) Διαχειριστής ΑΣΦΑ: Ο κάτοχος Άδειας Διαχεί−
ρισης ΑΣΦΑ.
(ζ) Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού ΑερίουΑΕ (ΔΕΣΦΑ ΑΕ): Ο Διαχειριστής του ΕΣΦΑ, σύμφωνα με
τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 3 του άρθρου 67.
(η) Διαχωρισμένος Διαχειριστής Συστήματος Μετα−
φοράς Φυσικού Αερίου: Ο Διαχειριστής Συστήματος



ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)

3795
Μεταφοράς Φυσικού Αερίου που πληροί τις προϋπο−
θέσεις του άρθρου 62 του παρόντος.
(θ) Δίκτυο Διανομής: Οι αγωγοί, οι εγκαταστάσεις
αποσυμπίεσης και μετρήσεων και ο εξοπλισμός και οι
εγκαταστάσεις ελέγχου και συντήρησης που προορίζο−
νται για Διανομή ή που απαιτούνται για τη διοχέτευση
του Φυσικού Αερίου από Σύστημα Μεταφοράς προς τις
εγκαταστάσεις καταναλωτών.
(ι) Εγκατάσταση Αποθήκευσης: Εγκατάσταση που χρη−
σιμοποιείται για την αποθήκευση Φυσικού Αερίου. ΩςΕγκαταστάσεις Αποθήκευσης θεωρούνται και τα τμή−ματα των Εγκαταστάσεων ΥΦΑ που χρησιμοποιούνταιγια αποθήκευση, εξαιρουμένου του μέρους αυτών που
χρησιμοποιείται για προσωρινή αποθήκευση, επαναεριο−ποίηση του ΥΦΑ και έγχυσή του σε Σύστημα Μεταφοράς
Φυσικού Αερίου. Δεν περιλαμβάνονται εγκαταστάσειςπου χρησιμοποιεί ο Διαχειριστής Συστήματος ΦυσικούΑερίου αποκλειστικά για την άσκηση των καθηκόντωντου.
(ια) Εγκατάσταση Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου
(ΥΦΑ): Σταθμός που χρησιμοποιείται για την εισαγωγή,
εκφόρτωση και αεριοποίηση του ΥΦΑ και για την υγρο−ποίηση Φυσικού Αερίου, συμπεριλαμβανομένων των βο−ηθητικών υπηρεσιών και της προσωρινής αποθήκευσης,
που είναι αναγκαία για την επαναεριοποίησή του και την
έγχυσή του σε Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου.Δεν περιλαμβάνονται τα τμήματα της εγκατάστασης
που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για αποθήκευση.
(ιβ) Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ): Το Σύ−
στημα Φυσικού Αερίου που ορίζεται σύμφωνα με τις
διατάξεις του άρθρου 67 του παρόντος.
(ιγ) Εταιρείες Παροχής Αερίου (ΕΠΑ): Οι εταιρείες που
συστήνονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου
6 του άρθρου 4 του ν. 2364/1995 (Α΄ 252), όπως ισχύει.(ιδ) Επιχείρηση Φυσικού Αερίου: Το φυσικό ή νομικό
πρόσωπο που ασκεί τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες
δραστηριότητες: Παραγωγής, Μεταφοράς, Διανομής,
Προμήθειας, Αγοράς, Αποθήκευσης Φυσικού Αερίου, ήπροσωρινής αποθήκευσης και επαναεριοποίησης ΥΦΑκαι είναι υπεύθυνο για τα εμπορικά και τεχνικά καθή−
κοντα ή / και τα καθήκοντα συντήρησης τα σχετικά
με τις δραστηριότητες αυτές. Στον ορισμό αυτόν δεν
περιλαμβάνονται οι Πελάτες που αγοράζουν Φυσικό
Αέριο για δική τους χρήση.
(ιε) Κάθετα Ολοκληρωμένη Επιχείρηση Φυσικού Αερί−
ου: Επιχείρηση Φυσικού Αερίου ή όμιλος επιχειρήσεωνΦυσικού Αερίου, όπου:(αα) το ίδιο πρόσωπο ή τα ίδια πρόσωπα δικαιούνται,άμεσα ή έμμεσα, να ασκούν τον Έλεγχο, και
(ββ) η εν λόγω επιχείρηση ή ο όμιλος επιχειρήσε−
ων ασκούν τουλάχιστον μία από τις δραστηριότητες
Μεταφοράς, Διανομής, ΥΦΑ και αποθήκευσης και του−
λάχιστον μία από τις δραστηριότητες παραγωγής ή
Προμήθειας Φυσικού Αερίου.(ιστ) Λειτουργός της ΕΑΦΑ: Το νομικό πρόσωπο που
είναι αρμόδιο για την οργάνωση και λειτουργία της
Ενιαίας Αγοράς Φυσικού Αερίου (ΕΑΦΑ) όπως αυτή ορί−
ζεται στο άρθρο 86.(ιζ) Μεγάλος Πελάτης: Πελάτης, ο οποίος προμηθεύ−εται εντός χρονικού διαστήματος δώδεκα (12) διαδοχι−κών μηνών, ποσότητα τουλάχιστον 100.000 ΜWh ΑΘΔ,ανάθεση κατανάλωσης, σύμφωνα με τις διατάξεις τηςπαραγράφου 2 του άρθρου 82.
(ιη) Μεταφορά Φυσικού Αερίου: Η διοχέτευση Φυσικού
Αερίου μέσω δικτύου αγωγών πίεσης σχεδιασμού άνωτων 19 barg με σκοπό την παροχή Φυσικού Αερίου σεΠελάτες, μη συμπεριλαμβανομένης της Προμήθειας.
(ιθ) Ολοκληρωμένη Επιχείρηση Φυσικού Αερίου: Η
επιχείρηση που είναι Κάθετα ή Οριζόντια Ολοκληρω−
μένη.(κ) Οριζόντια Ολοκληρωμένη Επιχείρηση Φυσικού Αε−
ρίου: Επιχείρηση που ασκεί τουλάχιστον μία από τις
δραστηριότητες παραγωγής, Μεταφοράς, Διανομής,
Προμήθειας, Αποθήκευσης Φυσικού Αερίου ή προσωρι−νής αποθήκευσης και επαναεριοποίησης ΥΦΑ και (του−
λάχιστον) μία άλλη (επιχειρηματική) δραστηριότητα
εκτός του τομέα του Φυσικού Αερίου.
(κα) Ποσότητα Φυσικού Αερίου: Η ποσότητα του Φυσι−
κού Αερίου που μετράται σε μεγαβατώρες (MWh) ΑΘΔ,εκτός εάν προσδιορίζεται διαφορετικά.(κβ) Προμηθευτής: Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που
ασκεί νόμιμα τη δραστηριότητα Προμήθειας Φυσικού
Αερίου κατά τις διατάξεις του άρθρου 81 του παρό−
ντος.(κγ) Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου: Οι αγωγοί
και οι κλάδοι πίεσης σχεδιασμού άνω των 19 barg, οι
εγκαταστάσεις μετρήσεων, συμπίεσης και αποσυμπίε−
σης, ο εξοπλισμός και οι εγκαταστάσεις ελέγχου και
συντήρησης, που απαιτούνται για τη μεταφορά Φυσικού
Αερίου από τα σημεία έγχυσης προς άλλο ΣύστημαΦυσικού Αερίου, Δίκτυο Διανομής ή εγκαταστάσεις
Πελατών.
(κδ) Σύστημα Φυσικού Αερίου: Τα Συστήματα Μεταφο−
ράς, οι Εγκαταστάσεις ΥΦΑ, οι Εγκαταστάσεις Αποθή−
κευσης και οι εγκαταστάσεις παραλαβής συμπιεσμένουΦυσικού Αερίου, περιλαμβανομένου του εξοπλισμού και
των εγκαταστάσεων ελέγχου.
(κε) Φυσικό Αέριο: Το καύσιμο αέριο που εξάγεται απόγεωλογικούς σχηματισμούς και αποτελείται κυρίως από
μεθάνιο (τουλάχιστον 75% σε αναλογία γραμμομορί−ων) και από υδρογονάνθρακες υψηλότερου μοριακού
βάρους και ενδεχομένως από μικρές ποσότητες αζώ−του, διοξειδίου του άνθρακα, οξυγόνου και ίχνη άλλων
ενώσεων και στοιχείων, στο οποίο μπορεί να έχουν
προστεθεί και οσμητικές ουσίες. Ως Φυσικό Αέριο νο−
είται το ανωτέρω μίγμα σε οποιαδήποτε κατάσταση
και αν περιέλθει, με μεταβολή των φυσικών συνθηκών,
όπως συμπίεση, ψύξη ή οποιαδήποτε άλλη μεταβολή,
συμπεριλαμβανομένης της υγροποίησης (Υγροποιημένο
Φυσικό Αέριο − ΥΦΑ).
(κστ) Χρήστης: Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο
δικαιούται να συνάπτει συμβάσεις για τη χρήση Συστή−ματος Φυσικού Αερίου.
3. Ορισμοί που αναφέρονται ιδίως στην ηλεκτρική
ενέργεια:(α) Αποκεντρωμένη Παραγωγή: Η παραγωγή ηλεκτρι−
κής ενέργειας από μονάδες παραγωγής που συνδέονται
στο δίκτυο διανομής.(β) Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.): Οι μη ορυ−
κτές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως η αιολική
ενέργεια, η ηλιακή ενέργεια, η ενέργεια κυμάτων, η πα−λιρροϊκή ενέργεια, η βιομάζα, τα αέρια που εκλύονταιαπό χώρους υγειονομικής ταφής και από εγκαταστά−
σεις βιολογικού καθαρισμού, τα βιοαέρια, η γεωθερμική
ενέργεια, η υδραυλική ενέργεια που αξιοποιείται από
υδροηλεκτρικούς σταθμούς.


Το Ελληνικό κοινοβούλιο αποδείχτηκε απόν στην όλη διαδικασία. Πρόκειται για σκάνδαλο. Ενα ακόμη, με θύμα την Εθνική κυριαρχία.

Το δημοσίευμα της Καθημερινής, το οποίο μετατρέπει τη παραπλάνηση της παράδοσης της διαχείρισης της Ελληνικής ΑΟΖ σε μια Ανώνυμη Εταιρεία του Δημοσίου (χωρίς να το γνωρίζει το Ελληνικό κοινοβούλιο) σε μεγάλη διπλωματική “επιτυχία” της κυβέρνησης, ακολουθεί

Κίνηση της Αθήνας για την ΑΟΖ
Τον περασμένο Μάιο, γνωστοποίησε στον ΟΗΕ το εύρος των ελληνικών θαλασσίων ζωνών
Της Δωρας Aντωνιου
Hμερομηνία δημοσίευσης: 08-01-13

Κινούμενη προσεκτικά και αθόρυβα η Αθήνα ήδη από τον περασμένο Μάιο προχώρησε σε κατάθεση στα Ηνωμένα Εθνη των θέσεών της ως προς τον καθορισμό των θαλασσίων ζωνών, θωρακίζοντας με αυτόν τον τρόπο την κυριαρχία και τα κυριαρχικά δικαιώματά της στον θαλάσσιο χώρο. Ουσιαστικά, η ελληνική πλευρά, με το παράρτημα (ΑΝΝΕΧ) που κατέθεσε στον διεθνή οργανισμό, ενημερώνει για την ενσωμάτωση στη νομοθεσία της των προβλέψεων της Σύμβασης για το Δίκαιο της Θάλασσας στον νόμο 4001/2011, που ορίζει το καθεστώς ερευνών για κοιτάσματα υδρογονανθράκων και καθιστά τη διεθνή κοινότητα ενήμερη για τις θέσεις της όσον αφορά τον καθορισμό θαλασσίων ζωνών. Στο παράρτημα γίνεται αναφορά στο δικαίωμα για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων «στην ξηρά, σε λίμνες και υποθαλάσσιες περιοχές επί των οποίων η Ελληνική Δημοκρατία ασκεί κυριαρχία ή κυριαρχικά δικαιώματα σε συνάφεια με τις πρόνοιες της Σύμβασης του 1982, των Ηνωμένων Εθνών, για το Δίκαιο της Θάλασσας». Ακολούθως, γίνεται αναλυτική περιγραφή του πώς νοείται πλέον για την ελληνική πλευρά ο όρος «υποθαλάσσιες περιοχές»: Πρόκειται για «τον βυθό και το υπέδαφος των εσωτερικών υδάτων, των χωρικών υδάτων, της υφαλοκρηπίδας και της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (μόλις ανακηρυχθεί), σε μια απόσταση 200 ναυτικών μιλίων από τις γραμμές βάσης, από τις οποίες μετριέται το εύρος των χωρικών υδάτων. Ελλείψει συμφωνίας καθορισμού με τα γειτονικά κράτη, των οποίων οι ακτές είναι έναντι ή παρακείμενες των ακτών της Ελληνικής Δημοκρατίας, το εξωτερικό όριο της υφαλοκρηπίδας και της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (μόλις ανακηρυχθεί) είναι η μέση γραμμή, κάθε σημείο της οποίας ισαπέχει από τα πλησιέστερα σημεία των γραμμών βάσης (ηπειρωτικών και νησιωτικών) από τα οποία μετριέται το εύρος των χωρικών υδάτων».

Χθες, ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, απαντώντας σε ερώτηση στις αναφορές στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης περί πρόθεσης της Ελλάδας να προχωρήσει σε καθορισμό θαλασσίων ζωνών, ανέφερε ότι «σε μια τέτοια περίπτωση θα πραγματοποιήσει και η Τουρκία αντίστοιχα βήματα. Ομως ελπίζω ότι δεν θα υπάρξει ανάγκη για κάτι τέτοιο». Ακολούθως, αναφέρθηκε στη θετική ατμόσφαιρα που επικρατεί στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και στην προετοιμασία του επόμενου Ανωτάτου Συμβουλίου Στρατηγικής Συνεργασίας, το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου, και πρόσθεσε ότι «σημασία έχει να πραγματοποιήσουμε όλα τα βήματα που πρέπει να γίνουν από κοινού, στο πλαίσιο αυτών των διαβουλεύσεων». Υπενθυμίζεται ότι ο Τούρκος ΥΠΕΞ και κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα, τον περασμένο Οκτώβριο, είχε τοποθετηθεί εναντίον οποιασδήποτε μονομερούς ενέργειας από την πλευρά της Ελλάδας στον καθορισμό των θαλασσίων ζωνών.

Παρά τις αναφορές του κ. Νταβούτογλου, η Αγκυρα δεν κινήθηκε στα Ηνωμένα Εθνη όταν η Αθήνα κοινοποίησε τις νέες θέσεις της, όσον αφορά τον καθορισμό θαλασσίων ζωνών. Διπλωματικές πηγές εκτιμούν ότι η τουρκική πλευρά απέφυγε να προχωρήσει σε κάποια κίνηση, καθώς οι ελληνικές θέσεις απορρέουν από τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας, με την οποία η Τουρκία δεν θέλει να εμπλακεί, καθώς δεν την έχει υιοθετήσει διότι θεωρεί ότι καταρρίπτει όλες τις θέσεις της όσον αφορά το Αιγαίο.

Τώρα ξέρετε, η ανακήρυξη των ζωνών δεν ήταν ο στόχος. Αυτό ήδη ισχύει και σε αυτό η Τουρκία δεν μπορεί να έχει άποψη αλλά και ούτε να συνδιαλλέγεται με την Ελλάδα ή άλλες χώρες, αφού ο νεότερος ορισμός της υφαλοκρηπίδας και ο ορισμός της ΑΟΖ δίνεται αποκλειστικά και μόνο στον Νόμο της Θάλασσας του ΟΗΕ του 1982. Αυτό, το αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο εδώ.

Eνδιαφέρον έχει να ξέρετε και το λόγο για τον οποίο απολύθηκε ο δημοσιογράφος Γ.Δελαστίκ απο τη Καθημερινή το 2007. Ο λόγος ήταν το παρακάτω του δημοσίευμα…


Διασπορά πρακτόρων
Γ. Δελαστίκ, Διευθυντού του περιοδικού ΠΡΙΝ

Αναδιατάσσουν τους πράκτορες τους στα ελληνικά ΜΜΕ οι Αμερικανοί, τοποθετώντας τους σε θέσεις κλειδιά τηλεοπτικών σταθμών και πρωτίστως εφημερίδων σ\' αυτή τη φάση. Τους μετακινούν μεθοδικά από το ένα έντυπο στο άλλο, επιδιώκοντας να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες προβολής των αμερικανικών θέσεων. Έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι σχέσεις τους με ορισμένους εκδότες δεν αρκούν για να τους διασφαλίσουν το πέρασμα της αμερικανικής γραμμής και των αρχών που σταδιακά θα διαμορφώσουν μια ελληνική κοινή γνώμη ευνοϊκή προς τις ΗΠΑ, οι Αμερικανοί ασχολούνται μεθοδικά με το να διασπείρουν τους πράκτορές τους στον ευρύτερο δυνατό αριθμό εντύπων, αποφεύγοντας άχρηστες υπερσυγκεντρώσεις ανθρώπων τους σε ορισμένα έντυπα, όσο σημαντικά και αν είναι αυτά.

Το γεγονός ότι το σύνολο σχεδόν των μεγάλων ελληνικών εφημερίδων πολιτικής επιρροής έχει περιέλθει σε φάση «τέλους εποχής» λόγω εξάντλησης των βιολογικών ορίων των περισσότερων παραδοσιακών εκδοτών και λόγω υπέρογκων χρεών, διευκολύνει τα μέγιστα τα σχέδια των Αμερικανών.

Αλλαγές κυοφορούνται και στο ιδιοκτησιακό καθεστώς πολλών ΜΜΕ. Κυκλοφορούν ήδη αρκετές φήμες και πληροφορίες για μυστηριώδεις υπεράκτιες εταιρείες που γίνονται κάτοχοι αξιόλογων ποσοστών του μετοχικού κεφαλαίου εταιρειών που κατέχουν ΜΜΕ. Η ουσία είναι πως ο αμερικανικός έλεγχος επί ελληνικών μέσων ενημέρωσης ουδέποτε ήταν τόσο ισχυρός όσο σήμερα, αν πιστέψει κανείς τα όσα λέγονται. Πρόκειται για εξέλιξη με μοιραίες πολιτικές επιπτώσεις.

Ετσι, απο το ΠΡΙΝ φτάσαμε στο ΜΕΤΑ, στο “Χαμπέμους Παπαδήμους” και στην επιλεκτική έμφαση σε ασήμαντα σημεία των ειδήσεων.

To skai.gr και η Καθημερινή είναι ιδιοκτησίας Αλαφούζου. Αυτός δεν πήρε κανένα δάνειο; Μήπως περιμένει να πάρει;

Παράδοση ΑΟΖ και Εθνικής κυριαρχίας

Υπενθυμίζω το ΦΕΚ(240/2012) και τη “Σύμβαση Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης” σύμφωνα με την οποία, στο κεφάλαιο 4 με τίτλο: Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία, στην παράγραφο 4.4 αναφέρεται:

«Το Δικαιούχο Κράτος Μέλος (Ελλάδα), η Τράπεζα της Ελλάδος και το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά τους στοιχεία έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα Σύμβαση Τροποποίησης, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, από κάθε δικαίωμα ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόφασης ή άλλης διάταξης, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων στο μέτρο που τα ανωτέρω δεν απαγορεύονται από αναγκαστικό νόμο».

Η ίδια παράγραφος στην Αγγλική γλώσσα, έχει ως εξής:

«The Beneficiary Member State, the Bank of Greece and the Hellenic Financial Stability Fund each hereby irrevocably and unconditionally waives all immunity to which it is or may become entitled, in respect of itself or its assets, from legal proceedings in relation to this Amendment Agreement, including, without limitation, immunity from suit, judgment or other order, from attachment, arrest or injunction prior to judgment, and from execution and enforcement against its assets to the extent not prohibited by mandatory law».

Είθισται σε συμφωνίες μεταξύ συμβαλλομένων διαφόρων εθνικοτήτων να ορίζεται ένα δικαστήριο κοινής αποδοχής στο οποίο θα επιλύονται οι οιεσδήποτε διαφορές προκύψουν μεταξύ των και στο οποίο και μόνο αυτές θα εκδικάζονται. Σε αυτό το ΦΕΚ δίδεται η αποκλειστική δικαιοδοσία για τη δουλειά αυτή στο δικαστήριο του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου. Αν κάτι δεν πάει καλά για κάποιο λόγο η Ελλάδα δεν μπορεί να “αμυνθεί” σε Ελληνικά δικαστήρια. Οι δανειστές μπορούν να απαιτήσουν και να πάρουν τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων και των κερδών απο την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου (μέσω ΤΑΙΠΕΔ). Tα Ελληνικά δικαστήρια δεν έχουν λόγο σε οποιαδήποτε μελλοντική διένεξη των συμβαλλομένων μερών, άν και εφόσον υπάρξει.

Είδατε, τι ωραία που συνδιάζονται τα δύο προαναφερθέντα ΦΕΚ;

Τα λόγια του Βενιζέλου και του Παυλόπουλου και του γαιδάρου οι πορδές είναι το ίδιο…


Κατά μιά άποψη του Βενιζέλου με τόνομα αλλά και του Παυλόπουλου (να τους χαίρεστε), οι δανειστές (αν χρειασθεί) προκειμένου να πετύχουν την εκτέλεση μιας κατάσχεσης υπέρ τους θα πρέπει να την “περάσουν” και απο τα Ελληνικά δικαστήρια. Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι. Αμφότεροι μπλοφάρουν…
Σύμφωνα με το άρθρο 4.4, η Ελλάδα έχει παραιτηθεί από κάθε δικαίωμα ασυλίας έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών της στοιχείων, εκτός αν υπάρχει αναγκαστικός νόμος (νόμος που το συγκεκριμένο δικαστήριο στο Λουξεμβούργο πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθήσει). Προσοχή. Αυτό δεν αναφέρεται σε Ελληνικό δικαστήριο όπως υποστηρίζεται από “εξέχοντες” “νομικούς” στην Ελλλάδα αλλά σε νόμο που το δικαστήριο του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου υποχρεούται να ακολουθήσει. Για το λόγο αυτό άλλωστε δεν γράφεται στη σχετική παράγραφο “not prohibited by Greek mandatory law” αλλά γράφεται απλά “not prohibited by mandatory law”. Δεν ξέρω αν με εννοείτε;

Διαβάστε και τις παραγράφους 4.1, 4.2 και 10. του ίδιου ΦΕΚ, που λένε ότι…

4.1. «Η παρούσα ΣύμβασηΤροποποίησης και κάθε εξωσυμβατική αξίωση από ή σε σχέση με αυτή θα διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το Αγγλικό Δίκαιο».

4.2 «Τα (συμβαλλόμενα) μέρη υποχρεούνται να υπαγάγουν κάθε διαφορά που ενδέχεται να προκύψει σε σχέση με τη νομιμότητα, εγκυρότητα, ερμηνεία ή εκτέλεση της παρούσας Σύμβασης Τροποποίησης στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου».

10. «Ο ορισμός του Αγγλικού Δικαίου ως εφαρμοστέου Δικαίου για τη Σύμβαση Τροποποίησης αποτελεί έγκυρη επιλογή εφαρμοστέου δικαίου, που δεσμεύει το Δικαιούχο Κράτος Μέλος και την Τράπεζα της Ελλάδας σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο».

Σύμφωνα με τα γραφόμενα, η Ελλάδα αποδέχεται πλήρως και σαφώς ότι το Αγγλικό Δίκαιο υπερτερεί και εφαρμόζεται έναντι του Ελληνικού Δικαίου που θεωρητικά ακυρώνεται (άρθρο4.2). Την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης τα συμβαλλόμενα μέλη υποχρεούνται να υπαγάγουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου και όχι τα Ελληνικά Δικαστήρια, όπως κάποιοι μνημονιακοί “νομικοί” στην Ελλάδα υποστηρίζουν. Το άρθρο 10. επισφραγίζει σαφώς τη μείωση της Εθνικής κυριαρχίας και αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος.

Με εννοείτε ή τσάμπα τα λέω; Σε μερικούς αρέσει να υποστηρίζουν το ίδιο επί μήνες, παρότι η απάντηση είναι γραμμένη.

Tο ΦΕΚ(240/2012) και τη “Σύμβαση Τροποποίσης” που καθιστά περισσότερο έγκυρα τα προηγούμενα μνημόνια μπορείτε να τη διαβάσετε στη συνέχεια. Την υπέγραψε ο Σαμαράς με τόνομα με τις πλάτες όλης της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ.

ΦΕΚ 240/2012 by

H δρόμος της παράδοσης των ειδοσημάτων της ΑΟΖ σε ένα γραφικό


Αγαπητοί φίλοι, τίποτα δεν έγινε τυχαία. Οι άνθρωποι των ΜΚΟ σας δούλεψαν και πάλι, γιατί λεφτά υπάρχουν… όπως και μειοδότες, οσφυοκάμπτες και ρουφιάνοι.

Υποστήριζα και συνεχίζω να υποστηρίζω την ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ με προυποθέσεις. Φοβάμαι όμως, ότι αυτές οι προυποθέσεις παρότι μπορούν ακόμη να υπάρξουν η Ελληνική κυβέρνηση επι σκοπώ δεν τις επιθυμεί. Ετσι, καταλήγω στο αναγκαίο συμπέρασμα, ότι από τώρα και στο εξής, στη διαχείριση του θέματος της ΑΟΖ πρέπει να επικρατήσει η αρχή του “μή χείρον βέλτιστον”.

Πολλοί Έλληνες θα σκέπτονται το αυτονόητο.

Τί νόημα έχει να σου ανήκει κάτι, όταν απο αυτό δεν θα πάρεις ποτέ εισόδημα για να κάνεις ανάπτυξη αλλά την ανάπτυξή σου για ένα αιώνα θα την επικαρπώνονται άλλοι; Στο τέλος, θα οδηγηθείς να το παραδώσεις έναντι μικρού ποσού ή δεν θα έχεις λόγο να το προστατεύεις σαν να είναι δικό σου.

Αυτό θέλουν να σκέφτεστε. Τότε, μή το σκέφτεστε. Είναι λάθος.

Τα αντισυνταγματικά μνημόνια υπεγράφησαν από τις κυβερνήσεις των ΜΚΟ με σκοπό να οδηγήσουν υποσυνείδητα τον Ελληνικό λαό σε αμαχητί παράδοση των κάθε είδους κυριαρχικών δικαιωμάτων του. Παράλληλα μικρότερα “συνεργεία” των ΜΚΟ απο διάφορες “πόρτες” έμπαιναν και διέλυαν τον κοινωνικό ιστό στο ανυπεράσπιστο και ανεγκέφαλο κοπάδι, στην παιδεία, στη βιομηχανία, στον πολιτισμό, στην Ελληνική γλώσσα, στην ιστορία, στα νεανικά πρότυπα, στην Ερευνα και Τεχνολογία, στα ΑΕΙ και Ερευνητικά Ιδρύματα που δεν παράγουν τίποτα και πολλά άλλα.

Οι ερχόμενες κυβερνήσεις θα υπογράψουν και άλλα μνημόνια με ακόμη χειρότερα αποτελέσματα όσο δεν υπάρχει αποτελεσματικός κοινοβουλευτικός έλεγχος και όσο η δικαιοσύνη δουλεύει μόνο με 5-6 εισαγγελείς. Με τόσα εγκλήματα που έχουν γίνει και τόσα που φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού ότι συνεχίζουν να διαπράττονται, αυτό είναι απαράδεκτο.

Το άρθρο 120 του συντάγματος πρέπει να γίνει στη πράξη ένα ανάχωμα διάσωσης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της προστασίας του πολιτεύματος, το οποίο πλέον δεν λειτουργεί. Σημειώστε,

Οτι δεν λειτουργεί στη φύση καλά, πεθαίνει… Αυτό είναι νόμος της φύσης. Η δημοκρατία, το πολίτευμα, ο τελευταίος συνδετικός ιστός της Ελλάδας δεν λειτουργεί. Η χώρα θα σβύσει.
ΠΗΓΗ:http://www.staparaskinia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου