5 Δεκεμβρίου 2012

Ο εκπληκτικός υπόγειος του Μονάχου



Ο εκπληκτικός υπόγειος του Μονάχου





Ο σιδηρόδρομος που θυμίζει... διαστημόπλοιο.


Αν είναι μακέτο αυτό; Όχι, είναι απόλυτη πραγματικότητα...

Ο Nick Frank συνοψίζει τη φωτογραφική του προσέγγιση με μία φράση: «μείωση στο μέγιστο»!

Φτάνεις στο σημείο, αφαιρείς τους περισπασμούς από το κάδρο και έχεις μπροστά σου όλη την αφαιρετική μεγαλοπρέπεια.

Με τη συλλογιστική αυτή, ο φωτογράφος αποτύπωσε σε μια σειρά φωτογραφιών τους σταθμούς του υπόγειου σιδηρόδρομου του Μονάχου, της πόλης όπου ζει.

Ο υπόγειος του Μονάχου, ή U-Bahn, ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1971, ακριβώς στην ώρα για τους Ολυμπιακούς του 1972, και είναι γνωστός για τα φωτεινά χρώματα και τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό των 100 και πλέον σταθμών του.

Πολλοί από τους σταθμούς επιβίβασης έχουν σχεδιαστεί από γνωστούς γερμανούς αρχιτέκτονες, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο υποφερτή η καθημερινή μετακίνηση χιλιάδων πολιτών.

Για να αποφύγει τον κόσμο και τον συνωστισμό και να έχει το αισθητικό αποτέλεσμα που αποζητούσε, «καθαρές» φωτογραφίες και κενά κάδρα δηλαδή, ο Frank φωτογράφισε τους σταθμούς κυριακάτικα πρωινά μεταξύ 5:30 και 6:00 π.μ., έχοντας στη διάθεσή του ελάχιστο χρόνο πριν ξεκινήσει η καθημερινή κίνηση του υπόγειου σιδηροδρόμου.

Ο Frank δεν κρύβει τη χρήση Photoshop για να «καθαρίσει» τα κάδρα του ακόμα περισσότερο, αφαιρώντας σκουπίδια και λεκέδες από τους σταθμούς. Κι αυτό είναι που κάνει τις φωτογραφίες του να ξεχωρίζουν!

«Οι φωτογραφίες μου δεν έχουν να κάνουν με την πραγματικότητα», αναφέρει, «έχουν να κάνουν με αυτό που βλέπω».






































πηγη:http://www.tsekouratoi.gr/



Διαφημιση AXE

Γκαντεμια

Ν.Ν

Οδηγίες στο ημίχρονο

Απίστευτος πιγκουίνος

Το ρομπότ μαθαίνει ελληνικά..

Η μπίρα σώζει ζωές!!

Αποκλειστικό!!! Τα επόμενα μέτρα του ΔΝΤ

4 Δεκεμβρίου 2012

ANTE KAN' TO AYTO

Η εκδίκηση του ταύρου.

Φοβερός πιλότος ταχύπλοου..

Παγκόσμια οικονομική κυβέρνηση με βασικό πυρήνα το ΔΝΤ (Ντοκουμέντο)



Παγκόσμια οικονομική κυβέρνηση με βασικό πυρήνα το ΔΝΤ (Ντοκουμέντο)

Η οικονομική κρίση φαίνεται όχι αποτέλεσε την ιδανική αφορμή για να επανέλθει στο προσκήνιο το σχέδιο για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου οικονομικού διευθυντηρίου, το οποίο είχε μείνει στο συρτάρι μετά τα γεγονότα τnς 11nς Σεπτεμβρίου…Λονδίνο, Νταβός, Νέα Υόρκη, Αθήνα, Κωνσταντινούπολη, Τόκιο…
Οι έξι αυτές πόλεις αντιστοιχούν στις οικοδέσποινες ισάριθμων συνόδων που έλαβαν χώρα ή πρόκειται να πραγματοποιηθούν μέσα στο 2009, με κοινό θέμα -ανάμεσα στα υπόλοιπα της ατζέντας τους- την εκχώρηση της παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ).
Ειδικότερα, πρόκειται για δύο Συνόδους του G20 (στις 2 Απριλίου στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο), την Ετήσια Διάσκεψη των διοικητών του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της Παγκόσμιας Τράπεζας (τον Σεπτέμβριο στην Κωνσταντινούπολη), τη Σύνοδο της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ (τον Μάιο για 2η φορά στην Αθήνα μετά από 16 χρόνια), το World Economic Forum (28 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου στο Νταβός) και τη σύγκληση της Τριμερούς Επιτροπή (ΗΠΑ, Ευρώπη, Ιαπωνία) στις 25-26 Απριλίου στο Τόκιο.
Αν ρίξει κάποιος έστω και μια ματιά στα ανακοινωθέντα (όπου αυτά υπήρξαν) και στις πληροφορίες που διοχετεύθηκαν, έστω και «φιλτραρισμένες», στα ΜΜΕ σχετικά με τις Συνόδους αυτές, συνειδητοποιεί πως το πρώτιστο ζητούμενο του διεθνούς κεφαλαίου (τραπεζικού, χρηματιστηριακού, επενδυτικού, κερδοσκοπικού και βιομηχανικού) είναι σήμερα η κεντρική-υπερεθνική χάρα­ξη μιας κοινής οικονομικής πολιτικής στο μεγαλύτερο δυνα­τό μέρος του πλανήτη.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, τον περασμένο Απρίλιο οι 20 μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, το γνωστό «G20», ανακήρυξαν το ΔΝΤ άτυπη υπερκυβέρνηση, με τη συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων και άλλων χωρών που σηκώνουν σήμε­ρα τη σημαία των ελεύθερων παγκοσμιοποιημένων αγορών, αντί τής μέχρι πρόσφατα μονοκρατορίας των ΗΠΑ.
Η συμμε­τοχή αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις αδυναμίες που επέδειξε η αμερικανική Οικονομία (υπαίτιος της κρίσης), αλλά και στον ανασχεδιασμό του παγκόσμιου οικονομικού χάρτη, βάσει του οποίου η Κίνα θα είναι σε 1,5 δεκαετία η μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου (το αργότερο ως το 2025, ισχυρίζονται πολλοί οικονομολόγοι – μηνιαίο οικονομικό περιοδικό Χρήμα, Μάρτιος 2008).
Αυτή η τελευταία πρόβλεψη ήταν, σύμφωνα και με τα μεγάλα διεθνή πρακτορεία, ο κυριότερος λόγος για τον οποίο το ΔΝΤ θα εκδώσει για πρώτη φορά στην ιστορία του ομόλογα για να ενισχύσει με ρευστότητα τις αναδυόμενες οικονομίες (Το Βήμα, ηλεκτρονική έκδοση, 26 Απριλίου 2009). Αυτό απαίτησε η Κίνα (άλλη πρωτοτυπία, να υπαγορεύει το Πεκίνο όρους στο ΔΝΤ!), καθώς στοχεύει στη σύσφιξη των εμπορικών και επενδυτικών σχέσεων με τις αγορές που θεωρεί ζωτικό οικονομικό της χώρο.
Η Κεντρική Ασία, η Αφρική, αλλά και οι χώρες της Λατινικής Αμερικής είναι σήμερα οι «εταίροι» που έχει βάλει στο στόχαστρο η Κίνα, ειδικά μετά την καθόλου επικερδή (βάσει των τελευταίων γεγονότων στην Οικονομία τοπο­θέτηση των κεφαλαίων της σε αμερικανι­κά ομόλογα.
Ήδη, το G20 έκανε το πρώτο ουσιαστι­κό βήμα για την καθιέρωση ενός παγκό­σμιου κοινού νομίσματος. Αυτό δεν θα είναι το δολάριο, το οποίο, με βάση όλες τις ενδείξεις, θα καταλαμβάνει εφεξής μικρότερο μερίδιο στην παγκοσμιοποιημένη αγορά – τόσο επειδή η αμερικανική Οικονομία (μετά τα τοξικά ομόλογα, τη φούσκα των στεγαστικών δανείων και τις τερά­στιες μαύρες τρύπες της τάξης των τρισεκατομμυρίων δολα­ρίων) θεωρείται αναξιόπιστη, όσο και επειδή η έκδοση τερά­στιας αξίας «πληθωριστικού» χρήματος στις ΗΠΑ θα θέσουν σε κίνδυνο το παγκόσμιο εμπόριο και τις συναλλαγές.
Έτσι, για πρώτη φορά, αποκτούν τεράστια σημασία τα λεγό­μενα «Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα», δηλαδή το λογιστικό χρήμα που εκδίδει και κατανέμει το Διεθνές Νομισματικό Τα­μείο στα μέλη του, σε περιόδους έλλειψης ρευστότητας. Και αργότερα «βλέπουμε» για ένα παγκόσμιο νόμισμα (Πρόταση Ψηφίσματος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, 16 Απριλίου 2009)…
Παράλληλα, χώρες που λειτουργούσαν σαν «ατμομηχανές της παγκόσμιας Οικονομίας», όπως η Γερμανία, αντί να στηρίξουν τις ευρωπαϊκές χώρες που αντιμετώπισαν πρόβλημα ρευστότητας στην παρούσα κρίση (καθώς δεν μπορούσαν να αποκτήσουν κεφάλαια), τις παραπέμπουν στο ΔΝΤ – αντιμε­τώπιση της οποίας θα τύγχαναν, μέχρι πρόσφατα, μόνο χώρες του Τρίτου Κόσμου.
Οι κρίσιμες αποφάσεις του
Από τη Σύνοδο του G20, αλλά και τις έως τώρα ενδείξεις, προκύπτει ότι οι Ευρωπαίοι, κατά κύριο λόγο, (αλλά και ο υπόλοιπος κόσμος) θα πληρώσουν τα σπασμένα των Αμερικανών, την ανάπτυξη της Κίνας και την επιβίωση της Αφρι­κής. Η παγκόσμια Οικονομία τίθεται υπό την επιτήρηση του ΔΝΤ «τώρα και στο μέλλον», όπως αναφέρει το ανακοινωθέν της G20. Ένα κείμενο σε πολύ διαφορετικό ύφος από εκείνα του G7 που θυμίζει προοίμιο συνθήκης, όπως εκείνη του Bretton Woods.
Το νέο διευθυντήριο πριμοδοτήθηκε με 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια, τα οποία, όπως τονίστηκε, θα προωθηθούν στον αναπτυσσόμενο κόσμο. Τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια; Ότι, καθώς οι Τρίτες χώρες δεν έχουν πρόσβαση στον δανεισμό (εδώ είδα­με ακόμη και χώρες της ευρωζώνης, όπως η Γερμανία, όπου βρίσκεται η έδρα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, να δυσκολεύονται να βρουν δανειστές για να εξυπηρετήσει τις δα­νειακές υποχρεώσεις τους, ενώ η Ελλάδα δανειζόταν τους πρώ­τους μήνες του 2009 με επιτόκια «μπανανιάς», κυρίως λόγω του υψηλού δημοσίου χρέους της), θα αναγκάζονται να υπακούουν στα κελεύσματα του ΑΝΤ για να δανειστούν.
Όσο για το ποια θα είναι τα κελεύσματα αυτά… Όταν η Κομισιόν, για παράδειγμα, επιβάλλει σε ένα κράτος-μέλος της ευ­ρωζώνης να γυρίσει σε έναν εργασιακό και ασφαλιστικό με­σαίωνα, ευνόητο (και εφιαλτικό) φαντάζει το τι θα ζητήσουν ΔΝΤ και Παγκόσμια Τράπεζα από τις χώρες αυτές…
Στο G20 συμφωνήθηκε ακόμη ότι, από ‘δω και πέρα, τα νο­μίσματα θα παίζουν όλο και μικρότερο ρόλο, καθώς θα ανα­δύονται τα SDR (Ειδικά Δικαιώματα Ανάληψης: Special Drawing Rights). Είναι δε χαρακτηριστικό ότι από το ανακοι­νωθέν απουσίαζε επιδεικτικά η λέξη «νομίσματα». To SDR εί­ναι παράλληλα και το εικονικό νόμισμα του ΔΝΤ, το οποίο θα είναι και το κυρίαρχο στον Καθορισμό των ψήφων της κάθε χώρας, αφού. με το χρήμα εξαγοράζεται η ψήφος!
Για παράδειγμα, οι ΗΠΑ με 37.149,3 εκατ. SDR διαθέτουν το 16,79% τωνψήφων, η Ιαπωνία με 13.312,8 εκατ. SDR δια­θέτει το 6,02% των ψήφων, η Γερμανία με 13.008,2 εκατ. SDR διαθέτει το 5,88% των ψήφων και η Γαλλία (η οποία έχει ανα­δείξει μέχρι σήμερα 4 προέδρους, περισσότερους από κάθε άλλη χώρα: Pierre-Paul Schweitzer, Jacques de Larosiere, Michel Camdessus και Dominique Strauss-Kahn) με 10.738,5 εκατ. SDR διαθέτει το 4,86% των ψήφων.
Παράλληλα, όμως, οι ΗΠΑ θα τυπώνουν χρήμα χωρίς να διακυβεύεται η αξία του δολαρίου, ενώ η Κίνα, με τη σειρά της, θα συνεχίζει να στηρίζει τη χρηματοδότηση των ΗΠΑ μέσω της αγοράς αμερικανικών ομολόγων.
Με αυτό τον τρόπο, το βάρος πέφτει στις πλάτες της Ευ­ρώπης. Το ευρώ θα παίξει τον ρόλο του «σκληρού» νομίσμα­τος του πλανήτη (όπως φάνηκε και από τις μειώσεις του επι­τοκίου της ΕΚΤ), πλήττοντας όμως τις εξαγωγές. Έτσι ερμη­νεύεται και η ψύχωση των Βρυξελλών αναφορικά με το Πρό­γραμμα Σταθερότητας για τη διατήρηση ισοσκελισμένων προ­ϋπολογισμών μέσα στην ύφεση, με το εμπορικό ισοζύγιο να γίνεται αρνητικό.
Το αντάλλαγμα που έλαβε η Ευρώπη για όλα αυτά είναι η κα­λύτερη εποπτεία των αγορών. Και αυτή, όμως, υπό τον αυστη­ρό έλεγχο του ΔΝΤ που, μάλιστα, αποκτά ένα νέο όργανο – το Χρηματοοικονομικό Συμβούλιο Σταθερότητας (Financial Stability Board).
Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι η πορεία προς την έξοδο από την ύφεση θα σημαίνει λιτότητα για όλους τους Ευρωπαίους και τόνωση της ζήτησης από την Κίνα, ώστε να μπορέσει σε βάθος χρόνου με τους ρυθμούς ανάπτυξης της να σύρει στον χορό και τον υπόλοιπο κόσμο.
To G20 έκλεισε τα συμπεράσματα με τον εύγλωττο τίτλο «Μία καινούργια παγκόσμια τάξη»… Οι 20 ηγέτες που συμμε­τείχαν φιλοδοξούν με 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια να επανα­φέρουν σε τροχιά ανάπτυξης την παγκόσμια Οικονομία από το 2010-2011, με ακόμη πιο νεοφιλελεύθερα μοντέλα και… όποι­ος αντέξει!
Τις αποφάσεις των 20 αρχηγών ανακοίνωσε μετά το τέλος της Συνόδου ο Βρετανός Πρωθυπουργός και οικοδεσπότης, Γκόρντον Μπράουν. Τα κυριότερα σημεία είναι:
Τα κεφάλαια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου θα τρι­πλασιαστούν, ώστε να φτάσουν στα 750 δισ. δολάρια.
Σε αυτά θα προστεθούν άλλα 250 δισ. δολάρια, από την έκδοση ειδικών δικαιωμάτων ανάληψης (DRS).
Θα διατεθούν άλλα 250 δισ. δολάρια για την ενίσχυση του εμπορίου.
Θα ενισχυθούν με 100 δισ. δολάρια οι αναπτυξιακές τράπε­ζες, όπως η Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης και η Αφρικανική,
Θα ενισχυθεί ο έλεγχος των οίκων αξιολόγησης επιχειρή­σεων και χωρών, καθώς και των hedge funds, ενώ θα ισχύ­σουν νέοι κανόνες για τις αμοιβές και τα μπόνους των golden boys σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να αποτραπεί η ανάληψη υπερβολικού ρίσκου.
Δεν θα επιτραπεί η υιοθέτηση μέτρων προστατευτισμού, τουλάχιστον ως το τέλος του 2010.
Στο τέλος της Συνόδου, ο Γκόρντον Μπράουν έκανε λόγο «για μία νέα παγκόσμια τάξη που θα ανατείλει μέσα από την κρίση». Η Άγκελα Μέρκελ είπε πως πρόκειται για «έναν ιστορικό συμβιβασμό» και ο Νικολά Σαρκοζί υποοχήριξε όχι «πήγε πιο πέρα από εκεί που μπορούσαμε να φανταστούμε»…
Το σχέδιο περί παγκόσμιας κυβέρνησης
Παράλληλα με το παγκόσμιο οικονομικό διευθυντήριο που συστήνεται, παραμένουν πάντοτε στα ράφια των διαφόρων «επιτρο­πών» και του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών τα σχέδια για ένα παγκόσμιο Κοινοβούλιο. Το σχέδιο αυτό δεν είναι καινούργιο. Ενώ είχε πάρει συγκεκριμένη μορφή το 2001, τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου που ακολούθησαν το έβαλαν στο συρτάρι – πάντοτε, όμως, είναι έτοιμο προς ανάσυρση, εφόσον οι συνθήκες ωριμάσουν.
Χαρακτηριστικό είναι το σχετικό απόσπασμα στην Ελευ­θεροτυπία της 17ης Ιουνίου του 2001: «Όλο και πιο πολύ γίνε­ται αντιληπτό ότι ο έλεγχος και η διακυβέρνηση μιας πάγκο-ομιοποιημένης Οικονομίας, όπου η ισχύς των κρατών συνε­χώς μειώνεται, δεν μπορεί παρά να γίνει στο επίπεδο νέων υπερεθνικών θεσμών και πολιτικών, αντίστοιχων με τη διε­θνοποίηση των οικονομικών “παικτών” (των πολυεθνικών παραγωγικών και χρηματοοικονομικών εταιρειών)… Από την άλλη, το αίτημα για έναν πιο αποτελεσματικό -και παγκόσμιο- έλεγχο της αγοράς επανέρχεται ξανά και ξανά».
»Τον Μάιο, το Πανεπιστήμιο των Ηνωμένων Εθνών, που εδρεύει στην Ιαπωνία και αποτελεί την κατ’ εξοχήν ακαδημαϊ­κού επιπέδου “δεξαμενή σκέψης” του ΟΗΕ για θέματα ανά­πτυξης και διακυβέρνησης, σε έκθεση του επανέφερε το αίτη­μα για ίδρυση ενός Οικονομικού Συμβουλίου Ασφαλείας, ως οργάνου εποπτείας επί της διαδικασίας της παγκοσμιοποίησης και, παράλληλα, ως πλατφόρμας για τη διενέργεια πολυμερών συζητήσεων επί της διεθνούς οικονομικής πολιτικής…».
»…Θα ήταν μυωπικό να περιμένει κανείς μια κρίση ίδιου βεληνεκούς με τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο (όταν ιδρύθηκαν το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα) για να έρθει αυτή η αλλαγή», τονίζει η έκθεση (σ.σ. να, όμως, που η ευκαιρία ήλθε με τη σημερινή κρίση την οποία προφανώς δεν ανέμεναν τότε).
Μία ακόμη προσπάθεια, πολύ πιο ουσιαστική, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2007 από κύκλους της ευρύτερης οικονομικο-πολιτικής ελίτ. Αυτή είχε ως στόχο τον «εκδημοκρατισμό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών» και τη δημιουργία ενός πα­γκόσμιου κοινοβουλίου. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η κεντροαριστερά, διεθνώς, είδε σε πρώτη φάση με κα­λό μάτι μία τέτοια απόπειρα.
Το θέμα αυτό έχει κατ’ επανάληψη απασχολήσει και την Τρι­μερή Επιτροπή, προς την αντίθετη κατεύθυνση – την πιο… «ολι­γαρχική». Το μόνο προαποφασισμένο είναι πως η παγκόσμια βουλή αρχικά θα λειτουργεί συμβουλευτικά και, σε επόμενη φάση, θα μπορεί να νομοθετεί. Ωστόσο, το κοινοβούλιο αυτό αλλιώς το φαντάζονται καθένα από τα 3 σκέλη της Επιτροπής.
Οι Ευρωπαίοι, οι οποίοι είναι υπέρ μιας τέτοιας άποψης (διότι στον αντίποδα βρίσκονται όσοι προτιμούν την εμβάθυνση της Ε.Ε. προς τον σκοπό της ουσιαστικής σύγκλισης και ενο­ποίησης, παρά τις διευρύνσεις που προωθούν Αγγλία και ΗΠΑ), βλέπουν ένα διευρυμένο ευρωκοινοβούλιο [αρχικά με Ρωσία, Τουρ­κία, Ισραήλ και Μαγκρέμπ (Βορειοδυτική Αφρική: Μαρόκο, Αλγερία, Τυνησία) για μέλη], το οποίο σταδιακά θα δέχεται και τους υπόλοιπους. Την ευρωκεντρική αυτή άποψη αποκρούουν οι Ασιάτες, καθώς ένας συνασπισμός Κίνας, Ινδίας, Ιαπωνίας, Κορέας θα μπορεί πραγματικά να κυβερνά. Όσο για την Βόρεια Αμερική, θέτει ζήτημα πλούτου (κατά το πρότυπο της συμμετοχής στις ψήφους του ΔΝΤ).
Βέβαιο είναι πως, μόλις περάσει η παγκόσμια οικονομική κρίση, το ζήτημα θα επανάλθει δριμύτερο, καθώς άλλωστε συζητιέται σε πιο γενικές γραμμές και στις συνεδριάσεις της Μπίλντερμπεργκ την τελευταία 10ετία.
Το επόμενο βήμα μετά την αποσάθρωση του κράτους-έθνους, το ποιοι θα μετέχουν στην κίνηση αυτή, τι στόχους θα έχουν και πώς θα γίνεται η ανάδειξη των μελών του παγκόσμιου κοινοβουλίου δεν μπορούν προς το παρόν να απαντηθούν.
Οι νέες παγκόσμιες διεργασίες
Το θέμα της συνεργασίας των μεγάλων Οικονομιών με το ΔΝΤ και την Παγκόσμια Τράπεζα απετέλεσε το κεντρικό ζήτημα που απασχόλησε την πρόσφατη Ετήσια Συνάντηση των μελών της Τριμερούς Επιτροπής (Annual Meeting of the Trilateral Commission), η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο στις 25-26 Απριλίου.
Εκεί, η ελίτ των τραπεζιτών, των πολιτικών και των βιομη­χάνων από τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη την Ιαπωνία και τη Νότιο Κορέα συζήτησαν την παρασκηνιακή άσκηση της παγκό­σμιας οικονομικής πολιτικής και την καλύτερη συνεργασία του ΔΝΤ με εθνικές κυβερνήσεις. Σε πρώτη φάση, θα ζητηθεί η παρουσία τουλάχιστον ενός «εκλεκτού» -ή και δύο- του ΔΝΤ σε όλα τα υπουργικά συμβούλια των μελών του Ταμείου (κάτι που είναι πιθανό να αρνηθούν χώρες όπως λ.χ. η Βενεζουέλα). Εξίσου σημαντικό θα είναι το ετήσιο συνέδριο της Παγκό­σμιας Τράπεζας (World Bank) και του Διεθνούς Νομισματι­κού Ταμείου (International Monetary Fun) στην Κωνσταντι­νούπολη, όπου θα συζητηθεί και το θέμα αυτό.
Μία πρόγευση τού τι σημαίνει εκχώρηση της εξουσίας στο ΔΝΤ πήρε η ανθρωπότητα σε Σύνοδο Κορυφής της Ε.Ε. (22 Φεβρουαρίου 2009) όπου το Βερολίνο, απαντώντας στις ενα­γώνιες εκκλήσεις των Ανατολικοευρωπαίων για δανεικά, τους έδειξε τον δρόμο προς το ΔΝΤ. Με αυτό τον τρόπο, δεν αδια­φόρησε απλώς μπροστά στις τυπικές υποχρεώσεις του, αλλά -χωρίς να αναλαμβάνει και το ανάλογο πολιτικό κόστος- υπέ­δειξε στις κυβερνήσεις της Λετονίας, της Ουγγαρίας, της Ιρλανδίας και άλλων χωρών, να εφαρμόσουν τα αντιλαϊκά μέτρα που ζητάει το ΔΝΤ, ως προϋπόθεση για να χορηγήσει τα δάνεια.Όπως, δηλαδή, κάνουν και τα υπόλοιπα θύματα του ΔΝΤ.
Το Πακιστάν, λ.χ,, επέβαλε το Νοέμβριο μία σειρά μέτρων, με πιο ακραίο τον διπλασιασμό σχεδόν των τιμολογίων του ηλε­κτρικού, η Λετονία επέβαλε τον Δεκέμβριο μείωση των μι­σθών των δημόσιων υπαλλήλων κατά 15% και αύξηση του ΦΠΑ, ενώ η Ουγγαρία και η Λευκορωσία που υποτίμησαν τα εθνικά τους νομίσματα κατά 22% και 25%, αντίστοιχα.
«Όλοι για την Αμερική και η Αμερική για τον εαυτό της!»
Πρώτη μίλησε για το σχέδιο «Όλοι για την Αμερική και η Αμε­ρική για τον εαυτό της» η Μόσχα. Στο Νταβός, ανώτατος σύμ­βουλος του Ρώσου Προέδρου, Ντμίτρι Μεντβέντεβ, αναφερό­μενος στο πακέτο διάσωσης της αμερικανικής Οικονομίας, είχε τονίσει (Financial Times, 29 Ιανουαρίου 2009): «Για εμάς είναι αποθαρρυντική η δήλωση του κ. Ομπάμα ότι πρόκειται να φθάσει το έλλειμμα στο 1 τρισ. δολάρια τα επόμενα χρόνια.
Για εμάς αυτό σημαίνει ότι όλη η αδιάθετη ρευστότητα του κόσμου θα κατευθυνθεί στους λογαριασμούς του αμερικανι­κού υπουργείου Οικονομικών!» Επιπλέον, κατηγόρησε την Ουάσινγκτον ότι επιστρέφει στις πολιτικές προστατευτισμού της δεκαετίας του ’30, τις οποίες κατά τ’ άλλα αποκηρύσσει.
Ο πρώην πρόεδρος του Μεξικού, Ερνέστο Σεντίγιο, από την πλευρά του κατηγόρησε επίσης τις ΗΠΑ ότι, έχοντας τη δυνα­τότητα να τυπώνουν πληθωριστικό χρήμα για να καλύπτουν τα ελλείμματα τους, εκμεταλλεύονται το ειδικό καθεστώς του δολαρίου που αποτελεί αποθεματικό νόμισμα για όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Επεσήμανε, επίσης, τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στον κόσμο από την άνοδο των επιτοκίων του δολαρίου μακροπρόθεσμα.
Kαθώς λοιπόν φαίνεται ότι, παρά τον παγκόσμιο χαρακτήρα της οικονομικής κρίσης, δεν είναι κοινή η έξοδος από αυτήν, η συνεπαγόμενη όξυνση των διεθνών διακρατικών ανταγωνισμών δείχνει την «ανάγκη» (όπως την ερμηνεύουν / υπαγορεύουν οι ιθύνοντες νόες των φιλελευθεροποιημένων παγκόσμιων αγορών) για τη σύσταση ενός παγκόσμιου οικο­νομικού διευθυντηρίου.
Μία πρόγευση, πάντως, θα πάρουμε και στην Ελλάδα στο διάστημα από την επομένη των ευροεκλογών έως και το τέλος Οκτωβρίου. Αναμένεται να ληφθούν σκληρά μέτρα (όχι μόνο έκτακτα εισπρακτικά, αλλά και μακροχρόνια) σε συνταξιοδο­τικό, ασφαλιστικό και εργασιακά, ώστε ο εργαζόμενος να παραμένει στην παραγωγή μέχρι τα 67-70 του χρόνια, σε επό­μενη φάση να έχει λιγότερα δικαιώματα και κόστος – και όλα αυτά, πάντοτε στο όνομα της… «ανταγωνιστικότητας» και κατ’ επιταγήν των Βρυξελλών. ΗΝ
του Θανάση Χαντζή
πηγη:http://www.apocalypsejohn.com

WSJ: Με δέος μπροστά στον Γέροντα - "Οι Έλληνες παίρνουν δύναμη από αυτόν"



WSJ: Με δέος μπροστά στον Γέροντα - "Οι Έλληνες παίρνουν δύναμη από αυτόν"

ΠΑΪΣΙΟΣ: ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Πρωτοσέλιδο λεπτομερές ρεπορτάζ στον Γέροντα της ΟρθοδοξίαςΠαΐσιο, αφιέρωσε μεγάλη αμερικανική εφημερίδα «Wall Street Journal» στη χθεσινή της έκδοση, σε ένα αφιέρωμα το οποίο διακρινόταν από σεβασμό και δέος για τα όσα έχει υποστηρίξει οτι θα συμβούν στην χώρα ο εκλιπών μοναχός.
Το άρθρο έχει τίτλο «Οι Ελληνες ψάχνουν δύναμη στις προφητείες του μοναχού» και αναφέρεται ότι ¨Ο Παϊσιος πριν από τρεις δεκαετίες είχε προφητέψει ότι η Ελλάδα στο μέλλον θα αντιμετωπίσει μεγάλη αναστάτωση και σύγχυση, η οποία θα φέρει ως αποτέλεσμα πείνα και πολιτική αστάθεια".
Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος, στον Γέροντα Παΐσιο, "έχουν αποδοθεί διάφορα θαύματα και έχουν κυκλοφορήσει και σχετικά βιβλία με τα θαυματά του και τις διδαχές του. Αναφέρεται, επίσης, ότι κάθε Σάββατο εκατοντάδες προσκυνητές και επισκέπτες από όλη την Ελλάδα σχηματίζουν ουρές μπροστά από τον τάφο του Γέροντα, για να πάρουν δύναμη να αντιμετωπίσουν την τραγωδία που τους έχει βρει".
Μάλιστα στο ρεπορτάζ γίνεται παραλληλισμός του Γέροντα Παΐσιου με τοΝοστράδαμο, για τον οποίο οι πιστοί του λένε ότι προέβλεψε τα πάντα -από την εμφάνιση και κυριαρχία του Χίτλερ, μέχρι το τρομοκρατικό πλήγμα της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001.
Επισημαίνεται τέλος ότι "Πολύ πριν από τον θάνατό του, το 1994, ο Καππαδόκας μοναχός ήταν ευρύτερα γνωστός και προσέλκυε στο Άγιο Όρος πιστούς, που πήγαιναν για να ακούσουν τις πνευματικές του συμβουλές και καθοδηγήσεις, ενώ πολλοί πιστεύουν πως κάποια στιγμή θα ανακηρυχθεί Άγιος" Κήρυττε πάντα την αγάπη και τον αλληλοσεβασμό μεταξύ των ανθρώπων, την ανεκτικότητα στην διαφορετικότητα, αλλά ήταν από αυτούς που "κωδικοποίησαν" την σύζευξηΕλληνισμού-Ορθοδοξίας-Γεωπολιτικής...
πηγη:http://www.apocalypsejohn.com/

Πρόεδρος των Τσάμηδων: ''Θα επιστρέψουμε στην Τσαμουριά , στα εθνικά αλβανικά εδάφη, που εκτείνονται από την Πρέβεζα μέχρι τον Κόκκινο Μήλο''!!


Πρόεδρος των Τσάμηδων: ''Θα επιστρέψουμε στην Τσαμουριά , στα εθνικά αλβανικά εδάφη, που εκτείνονται από την Πρέβεζα μέχρι τον Κόκκινο Μήλο''!!



Έτοιμο το ψήφισμα για το "τσάμικο ζήτημα", θα κατατεθεί τις επόμενες μέρες στην αλβανική βουλή!



Ο πρόεδρος του PDIU (κόμμα των Τσάμηδων) μιλώντας σε συνέδριο του κόμματος στην πόλη Fier της Αλβανίας δήλωσε πως οι αλβανοί θα επιστρέψουν στην Τσαμουρια, στα αλβανικά εθνικά εδάφη, που εκτείνονται από την Πρέβεζα μέχρι τον Κόκκινο Μήλο, τονίζοντας παράλληλα πως είναι έτοιμο το ψήφισμα για την αλβανική βουλή, ενώ υπογράμμισε πως έτσι θα δοκιμαστούν και οι πολιτικές δυνάμεις τις χώρας που έχουν εκφράσει την πρόθεση για την επίλυση του μείζονος αυτού θέματος.



«Πολύ σύντομα θα έχουμε την δοκιμή του πυρός για όλα τα πολιτικά κόμματα. Είναι θέμα ημερών πλέον, για να παρουσιαστεί στο αλβανικό κοινοβούλιο το ψήφισμα για το τσάμικο ζήτημα, ένα έγγραφο που θα βάλει σε δοκιμασία όλους τους αλβανούς βουλευτές. Εγώ είμαι βέβαιος ότι δεν θα υπάρξουν «διαρροές», όπως συνέβη το 2004, αν και πολλοί από τους 53 βουλευτές που αποχώρησαν από την τότε συνεδρίαση βρίσκονται ξανά σήμερα στην αίθουσα του κοινοβουλίου», δήλωσε ο πρόεδρος του τσάμικου κόμματος, Shpetim Idrizi.



Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Idrizi τόνισε την ανάγκη για την εδραίωση των κομματικών δομών, στα πλαίσια των επερχόμενων εκλογών, ως επιτακτική αναγκαιότητα για την προώθηση των σημαντικών ζητημάτων που περιλαμβάνει η πολιτική ατζέντα του PDIU. «Είναι σημαντικό η εκπροσώπησή μας είναι όσο το δυνατόν πιο μεγάλη. Το PDIU ήταν η πρώτη κοινοβουλευτική δύναμη που τόνισε την ανάγκη για την προστασία του εθνικού ζητήματος, της εθνικής ενότητας, ως μια συνταγματική υποχρέωση για την επίλυση του τσάμικου ζητήματος, που αποτελεί μια από τις πληγές του έθνους μας. Σήμερα, ακούω από τη συντριπτική πλειοψηφία των αλβανών πολιτικών να μιλάνε για το έθνος και την πατρίδα.



Αυτό χρειάζεται το έθνος μας και εμείς χαιρετίζουμε τις απόψεις αυτές χωρείς καμία αντιζηλία. Το τσάμικο ζήτημα και το εθνικό ζήτημα θα βρουν λύση. Θα επιστρέψουμε στα εδάφη μας στην Τσαμουριά, στα αλβανικά εθνικά εδάφη, που εκτείνονται από την Πρέβεζα μέχρι τον Κόκκινο Μήλο», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Idrizi.
πηγη
Read more: http://elnewsgr.blogspot.com/2012/12/blog-post_6147.html#ixzz2E7Yp0O71

Σημεία και τέρατα στo Eurogroup !!! Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση για την Ελλάδα, την οποία δεν δημοσίευσε ... κανείς!


Σημεία και τέρατα στo Eurogroup !!! Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση για την Ελλάδα, την οποία δεν δημοσίευσε ... κανείς!

Σημεία και τέρατα στo Eurogroup !!! Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση για την Ελλάδα, την οποία δεν δημοσίευσε ... κανείς!

Το πρώτο μέρος μιας σειράς άρθρων για το τι συνέβη στο Εurogroup, τι αποφάσισαν και τι μας περιμένει από τις αποφάσεις τις οποίες ελήφθησαν εκεί! Αναλύουμε ολόκληρη του Eurogroup την απόφαση η οποία περιέχει σημεία και τέρατα και αποκαλύπτουμε ότι κρύβει στο πίσω μέρος της!

Τι λέει ο Ποινικός Κώδικας για την Επαιτεία και την Αλητεία;

Άρθρο 407. Επαιτεία: Όποιος επαιτεί από φυγοποινία ή από φιλοχρηματία ή κατά συνήθεια τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών.

Άρθρο 408. Αλητεία: Καταργήθηκε με την παρ.12 περ. β’ του άρθρου 1 του ν. 2207/1994. ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (ECFR) είναι ένα πανευρωπαϊκό think-tank το οποίο πραγματοποιεί έρευνα και προωθεί την ενημερωμένη συζήτηση σε όλη την Ευρώπη για την ανάπτυξη μιας συνεκτικής και αποτελεσματικής ευρωπαϊκής αξίας με βάση την εξωτερική πολιτική.

Σε ένα πρόσφατο “op-ed” στην Washington Post, οί κ. Ian Bremmer και κ. Mark Leonard επικρίνουν τις «αδιάλλακτες διαφορές» μεταξύ της Ουάσιγκτον και του Βερολίνου. Μια "θεμελιώδης αλλαγή προς το συμφέρον και τις προοπτικές της» απειλεί τώρα «ολόκληρη την δυτική συμμαχία".

Οι συγγραφείς θεωρούν ολοένα και πιο στενή την “εστίαση” της Γερμανίας στην “οικονομική σταθερότητα”, τσαλαπατώντας κατ’αυτόν τον τρόπο άλλα έθνη, συμπεριλαμβανομένων και παραδοσιακών συμμάχων τους.

Κατά τον κ. Ian Bremmer και τoν k. Mark Leonard, η Γερμανία είναι πλέον μία “γεω-οικονομική δύναμη”, η οποία χρησιμοποιώντας το εμπόριο, τις εξαγωγές της, επεκτείνει την επιρροή της και προωθεί τα Εθνικά της συμφέροντά της.

Δείχνει αδιαφορία, για συνεργασία με τους συμμάχους της στο ΝΑΤΟ για θέματα της κοινής πολιτικής ασφάλειας.

Η καλή “συμβουλή” του προέδρου των ΗΠΑ, ειδικά κατά τη διάρκεια της eurocrisis, συνεχώς απορρίπτεται από την Γερμανία. Κατά την εκτίμηση των συγγραφέων, το χάσμα μεταξύ της Γερμανίας και των Ηνωμένων Πολιτειών θέτει σε κίνδυνο πλέον τη φιλελεύθερη παγκόσμια τάξη.

Τα μέλη του ECFR στην Ελλάδα είναι οι κ. Dora Bakoyannis, Kalypso Nicolaïdis, Loukas Tsoukalis, Stelios Zavvos.

Άς κρατήσουμε αυτά τα ονόματα και ας τα θυμηθούμε στις αμέσως επόμενες εξελίξεις στην χώρα μας και τον ρόλο για τον οποίον τούς προετοιμάζουν και μας “επιφυλάσσουν”, ως χώρα, ως Ελλάδα.

Ας έρθουμε λοιπόν τώρα στην χθεσινή απόφαση του Eurogroup και να προσπαθήσουμε να την μεταφράσουμε σε απλά Ελληνικά, για να εξάγουμε ασφαλή πολιτικά και όχι μόνον, συμπεράσματα, περί της συνεχιζόμενης “κοροϊδίας” και εξαπάτησης του Ελληνικού λαού από τούς “Εταίρους” μας και τα ντόπια φερέφωνά τους.

Η ανακοίνωση του eurogroup τα λέει όλα και είναι η παρακάτω :

27 November 2012
Eurogroup statement on Greece
The Eurogroup recalls that a full staff-level agreement has been reached between Greece and the Troika on updated programme conditionality and that, according to the Troika, Greece has implemented all agreed prior actions.
The Eurogroup in particular welcomes the updated assessment of the Troika that Greece has implemented in a satisfactory manner a wide ranging set of reforms, as well as the budget for 2013 and an ambitious medium term fiscal strategy 2013-16.
The Eurogroup noted with satisfaction that the updated programme conditionality includes the adoption by Greece of new instruments to enhance the implementation of the programme, notably by means of correction mechanisms to safeguard the achievement of both fiscal and privatisation targets, and by stronger budgeting and monitoring rules. Greece has also significantly strengthened the segregated account for debt servicing. Greece will transfer all privatizations revenues, the targeted primary surpluses as well as 30% of the excess primary surplus to this account, to meet debt service payment on a quarterly forward-looking basis. Greece will also increase transparency and provide full ex ante and ex post information to the EFSF/ESM on transactions on the segregated
account.
The Eurogroup again commended the authorities for their demonstrated strong commitment to the adjustment programme and reiterated its appreciation for the efforts made by the Greek citizens.
The Eurogroup noted that the outlook for the sustainability of Greek government debt has worsened compared to March 2012 when the second programme was concluded, mainly on account of a deteriorated macro-economic situation and delays in programme implementation
The Eurogroup considered that the necessary revision in the fiscal targets and the implied
postponement of a primary surplus target of 4.5% of GDP from 2014 to 2016 calls for a broader concept of debt sustainability encompassing lower debt levels in the medium term, smoothing of the current financing hump after 2020 and easing of its financing. 
The Eurogroup was informed that Greece is considering certain debt reduction measures in the near future, which may involve public debt tender purchases of the various categories of sovereign obligations. If this is the route chosen, any tender or exchange prices are expected to be no higher than those at the close on Friday, 23 November 2012.
The Eurogroup considers that, in recapitalising Greek banks, liability management exercises should be conducted in respect of remaining subordinated debt holders so as to ensure a fair burden sharing.
Against this background and after having been reassured of the authorities` resolve to carry the fiscal and structural reform momentum forward and with a positive outcome of the possible debt buy-back operation, the euro area Member States would be prepared to consider the following initiatives:
•A lowering by 100 bps of the interest rate charged to Greece on the loans provided in the context of the Greek Loan Facility. Member States under a full financial assistance programme are not required to participate in the lowering of the GLF interest rates for the period in which they receive themselves financial assistance.
•A lowering by 10 bps of the guarantee fee costs paid by Greece on the EFSF loans.
•An extension of the maturities of the bilateral and EFSF loans by 15 years and a deferral of interest payments of Greece on EFSF loans by 10 years. These measures will not affect the creditworthiness of EFSF, which is fully backed by the guarantees from Member States.
•A commitment by Member States to pass on to Greece`s segregated account, an amount
equivalent to the income on the SMP portfolio accruing to their national central bank as from budget year 2013. Member States under a full financial assistance programme are not required to participate in this scheme for the period in which they receive themselves financial assistance.
The Eurogroup stresses, however, that the above-mentioned benefits of initiatives by euro area Member States would accrue to Greece in a phased manner and conditional upon a strong implementation by the country of the agreed reform measures in the programme period as well as in the post-programme surveillance period.
The Eurogroup is confident that, jointly, the above-mentioned initiatives by Greece and the other euro area Member States would bring Greece`s public debt back on a sustainable path throughout this and the next decade and will facilitate a gradual return to market financing. 
Euro area Member States will consider further measures and assistance, including inter alia lower co-financing in structural funds and/or further interest rate reduction of the Greek Loan Facility, if necessary, for achieving a further credible and sustainable reduction of Greek debt-to-GDP ratio, when Greece reaches an annual primary surplus, as envisaged in the current MoU, conditional on full implementation of all conditions contained in the programme, in order to ensure that by the end of the IMF programme in 2016, Greece can reach a debt-to-GDP ratio in that year of 175% and in 2020 of 124% of GDP, and in 2022 a debt-to-GDP ratio substantially lower than 110%.
As was stated by the Eurogroup on 21 February 2012, we are committed to providing adequate support to Greece during the life of the programme and beyond until it has regained market access, provided that Greece fully complies with the requirements and objectives of the adjustment programme.
The Eurogroup concludes that the necessary elements are now in place for Member States to launch the relevant national procedures required for the approval of the next EFSF disbursement, which amounts to EUR 43.7 bn. EUR 10.6 bn for budgetary financing and EUR 23.8 bn in EFSF bonds earmarked for bank recapitalisation will be paid out in December. The disbursement of the remaining amount will be made in three sub-tranches during the first quarter of 2013, linked to the implementation of the MoU milestones (including the implementation of the agreed tax reform by January) to be agreed by the Troika.
The Eurogroup expects to be in a position to formally decide on the disbursement by 13 December, subject to the completion of these national procedures and following a review of the outcome of a possible debt buy-back operation by Greece.

Η μετάφραση του οποίου είναι :

27 Νοεμβρίου, 2012

Eurogroup δήλωση για την Ελλάδα.

Το Eurogroup υπενθυμίζει ότι η πλήρης συμφωνία έχει επιτευχθεί ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τρόικα σε υπηρεσιακό επίπεδο, έχει ενημερωθεί για τους όρους του προγράμματος και ότι, σύμφωνα με την τρόικα, η Ελλάδα έχει εφαρμόσει όλα τα συμφωνηθέντα πριν από τίς δράσεις.

Η Ευρωομάδα ιδίως χαιρετίζει την επικαιροποιημένη εκτίμηση της τρόικας ότι η Ελλάδα έχει υλοποιήσει με ικανοποιητικό τρόπο ένα ευρύ σύνολο των μεταρρυθμίσεων οι οποίες κυμαίνονται σε μια φιλόδοξη μεσοπρόθεσμη δημοσιονομική στρατηγική του 2013-16, καθώς και τον προϋπολογισμό για το 2013.

Το Eurogroup σημείωσε με ικανοποίηση ότι το επικαιροποιημένο πρόγραμμα περιλαμβάνει όρους νέων μέτρων, οι οποίοι υιοθετήθηκαν από την Ελλάδα για τη βελτίωση της εφαρμογής του προγράμματος, ιδίως μέσω των μηχανισμών διόρθωσης για τη διασφάλιση της επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων όσο και της ιδιωτικοποίησης, καθώς και από έναν ισχυρότερο προϋπολογισμό και τους κανόνες παρακολούθησης. 

Η Ελλάδα έχει επίσης ενισχυθεί σημαντικά με τον διαχωρισμένο λογαριασμό για την εξυπηρέτηση του χρέους.

Η Ελλάδα θα μεταφέρει όλα τα έσοδα ιδιωτικοποιήσεων, η τα στοχευμένα πρωτογενή πλεονάσματα, καθώς και το 30% της υπέρβασης πρωτογενούς πλεονάσματος σε αυτόν το λογαριασμό, για την κάλυψη του χρέους υπηρεσιών πληρωμών σε τριμηνιαία μακρόπνοη βάση. 


Η Ελλάδα θα αυξήσει επίσης τη διαφάνεια και θα παρέχει πλήρη εκ των προτέρων και εκ των υστέρων πληροφορίες για το EFSF / ΕΜΣ, σχετικά με τίς συναλλαγές του ξεχωριστού λογαριασμού.

Η Ευρωομάδα και πάλι επαίνεσε τις αρχές οι οποίες κατέδειξαν την ισχυρή δέσμευσή τους για την εφαρμογή του προγράμματος προσαρμογής και επανέλαβε την εκτίμησή της, για τις προσπάθειες τις οποίες καταβάλλουν οι Έλληνες πολίτες.

Το Eurogroup σημείωσε ότι οι προοπτικές για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους έχουν επιδεινωθεί σε σύγκριση με το Μάρτιο του 2012, όταν το δεύτερο πρόγραμμα ολοκληρώθηκε, κυρίως λόγω της επιδείνωσης της μακροοικονομικής κατάστασης και τις καθυστερήσεις στην εφαρμογή του προγράμματος.

Το Eurogroup έκρινε ότι είναι απαραίτητη η αναθεώρηση των δημοσιονομικών στόχων και η συνεπαγόμενη αναβολή του στόχου του πρωτογενούς πλεονάσματος 4,5% του ΑΕΠ 2014 - 2016, με μία ευρύτερη έννοια της βιωσιμότητας του χρέους η οποία περιλαμβάνει χαμηλότερα επίπεδα του χρέους σε μεσοπρόθεσμη βάση, την εξομάλυνση της τρέχουσας καμπύλης χρηματοδότησης μετά το 2020 και την χαλάρωση της χρηματοδότησής του.

Το Eurogroup ενημερώθηκε ότι η Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενο εφαρμογής ορισμένων μέτρων μείωσης του χρέους στο εγγύς μέλλον, τα οποία μπορεί να απειλήσουν τη δημόσια αγορά χρέους και την προσφορά των διαφόρων κατηγοριών των κυρίαρχων υποχρεώσεών της.

Αυτή είναι η επιλεγμένη διαδρομή, με οποιεσδήποτε τιμές προσφοράς ή ανταλλαγής και αναμένεται να είναι όχι μεγαλύτερη από εκείνες οι οποίες ήταν κατά το “κλείσιμο” την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012.

Το Eurogroup θεωρεί ότι, στην ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών, οι ασκήσεις διαχείρισης ευθύνης θα πρέπει να διεξαχθούν σε σχέση με των υπολοίπων κατόχων χρέους μειωμένης εξασφάλισης, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι μοιράζονται μια δίκαιη επιβάρυνση.

Στο πλαίσιο αυτό και αφού είχε την διαβεβαίωση από τις αρχές ότι θα μεταφέρουν την ορμή της δημοσιονομικής επίλυσης και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων προς τα εμπρός και με ένα θετικό αποτέλεσμα από την ενδεχόμενη λειτουργία επαναγοράς χρέους, τα κράτη μέλη της ευρωζώνης θα ήταν διατεθειμένα να εξετάσουν τις ακόλουθες πρωτοβουλίες:

•Μείωση κατά 100 μονάδες βάσης από το επιτόκιο που ισχύει για την Ελλάδα τα δάνεια που χορηγήθηκαν στο πλαίσιο της ελληνικής δανειακής διευκόλυνσης. 
Τα κράτη μέλη δεν είναι υποχρεωμένα να συμμετέχουν υπό πλήρη οικονομική βοήθεια στο πρόγραμμα για την μείωση των επιτοκίων για το GLF, μία περίοδο κατά την οποία λαμβάνουν τα ίδια οικονομική βοήθεια.

•Μείωση κατά 10 μονάδες βάσης στο κόστος προμήθειας εγγύησης που καταβάλλεται από την Ελλάδα για τα δάνεια του EFSF.

•Η επέκταση των λήξεων των διμερών και των δανείων του EFSF σε 15 χρόνια και η αναβολή της αποπληρωμής τόκων από Ελλάδα για δάνεια του EFSF σε 10 χρόνια. Τα μέτρα αυτά δεν θα επηρεάσουν την πιστοληπτική ικανότητα του EFSF, η οποία υποστηρίζεται πλήρως από τις εγγυήσεις από τα κράτη μέλη.

•Η δέσμευση των κρατών μελών να περάσουν στον “διαχωρισμένο” λογαριασμό στην Ελλάδα, ένα ποσό το οποίο ισοδυναμεί με το εισόδημα για το χαρτοφυλάκιο SMP και το οποίο προκύπτει απο την εθνική κεντρική τράπεζα και από το οικονομικό έτος 2013. 

Τα κράτη μέλη στο πλαίσιο ενός πλήρους οικονομικού προγράμματος βοήθειας δεν είναι απαραίτητο να συμμετάσχουν σε αυτό το πρόγραμμα για την περίοδο κατά την οποία τα ίδια λαμβάνουν οικονομική βοήθεια.

Η άποψη της Ευρωομάδας, ωστόσο, είναι ότι, τα προαναφερθέντα οφέλη από τις πρωτοβουλίες της ζώνης του ευρώ, απο τα κράτη μέλη, θα προκύψουν για την Ελλάδα με σταδιακό τρόπο και εξαρτώνται από την ισχυρή εφαρμογή από τη χώρα των συμφωνηθέντων μέτρων μεταρρύθμισης κατά την περίοδο του προγράμματος, καθώς και στην μετα-πρόγραμμα περιόδο παρακολούθησης.

Το Eurogroup είναι πεπεισμένο ότι, από κοινού, οι προαναφερθείσες πρωτοβουλίες από την Ελλάδα και τα άλλα κράτη μέλη της ευρωζώνης θα μειώσουν το δημόσιο χρέος στην Ελλάδα, θα την επαναφέρουν πίσω σε μια βιώσιμη πορεία καθ `όλη την διάρκεια του προγράμματος και την επόμενη δεκαετία και θα διευκολύνει τη σταδιακή επιστροφή στη χρηματοδότησή της απο τίς αγορές. 

Τα μέλη της ζώνης του ευρώ, τα κράτη θα εξετάσουν περαιτέρω μέτρα και βοήθεια, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, την συγχρηματοδότηση διαρθρωτικών ταμείων και τήν περαιτέρω μείωση των επιτοκίων της ελληνικής δανειακής διευκόλυνσης, εφόσον είναι αναγκαίο, για την επίτευξη περαιτέρω αξιόπιστης και διατηρήσιμης μείωσης του ελληνικού χρέους σε σχέση προς το ΑΕΠ, όταν η Ελλάδα φτάσει σε ένα ετήσιο πρωτογενές πλεόνασμα, όπως προβλέπεται στο τρέχον μνημόνιο, εξαρτάται δε από την πλήρη εφαρμογή όλων των όρων οι οποίοι περιέχονται στο πρόγραμμα, με σκοπό να εξασφαλισθεί ότι κατά το τέλος του προγράμματος του ΔΝΤ το 2016, η Ελλάδα θα μπορεί να φτάσει σε μια σχέση χρέους προς το ΑΕΠ κατά το έτος αυτό στο 175% και το 2020 στο 124% του ΑΕΠ, και το 2022 ένα χρέος προς το ΑΕΠ αισθητά χαμηλότερο από το 110%.

Όπως αναφέρεται από το Eurogroup στις 21 Φεβρουαρίου 2012, έχουμε δεσμευτεί για την παροχή επαρκούς υποστήριξης προς την Ελλάδα κατά τη διάρκεια του προγράμματος και πέρα, μέχρι να ανακτήσει την πρόσβαση στην αγορά, υπό την προϋπόθεση ότι η Ελλάδα συμμορφώνεται πλήρως με τις απαιτήσεις και τους στόχους της προσαρμογής του προγράμματος.

Το Eurogroup καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα απαραίτητα στοιχεία είναι τώρα σε θέση να δρομολογήσουν τα κράτη μέλη τις σχετικές εθνικές διαδικασίες οι οποίες απαιτούνται για την έγκριση της εκταμίευσης της επόμενης δόσης EFSF, η οποία ανέρχεται σε 43,7 δισ. ευρώ. 

Ύψους 10,6 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση του προϋπολογισμού και 23,8 δις ευρώ σε ομόλογα του EFSF τα οποία προορίζονται για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και θα πρέπει να καταβληθούν έως τον Δεκέμβριο. 

Η εκταμίευση του υπόλοιπου ποσού θα γίνει σε τρεις υπο-δόσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2013, σε συνδυασμό με την εφαρμογή του Μνημονίου, ορόσημα (συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής της φορολογικής μεταρρύθμισης, η οποία συμφωνήθηκε τον Ιανουάρίο) τα οποία θα συμφωνηθούν με την τρόικα.

Το Eurogroup αναμένει να είναι σε θέση να αποφασίσει επίσημα για την εκταμίευση έως τις 13 Δεκεμβρίου, αφού ολοκληρωθούν οι εθνικές διαδικασίες των κρατών-μελών αυτών και μετά από επανεξέταση των αποτελεσμάτων μιας δυνατόν buy-back λειτουργία χρέους από την Ελλάδα.

Κάποιοι πρέπει να δικαιολογήσουν και να αιτιολογήσουν τούς πανηγυρισμούς τους, στο υποτιθέμενο “ουσιαστικό” κούρεμα των 42 δισ, (τώρα το λένε επαναγορά ομολόγων), εάν και εφόσον γίνει, ποιος θα το πληρώσει, μήπως οι Έλληνες διακρατούντες Ελληνικά ομόλογα δηλ, τα ασφαλιστικά ταμεία, οι Τράπεζες, και οι μικροομολογιούχοι ;;;

Στη νέα σειρά άρθρων που ξεκινάμε σήμερα προκύπτουν τα εξής αμείλικτα ερωτήματα, τα οποία θα απαντηθούν και θα αναλυθούν στο δεύτερο μέρος της έρευνας αυτής:

- Τι προκύπτει άραγε, από την ανακοίνωση του eurogroup σε σχέση με το μέλλον των Ασφαλιστικών Ταμείων της χώρας μας;

- Αν τελικά δεν υλοποιηθεί το κούρεμα των ομολόγων, τότε τι γίνεται με την βιωσιμότητα του χρέους και την εκταμίευση των επομένων δόσεων; 


Οι πανηγυρισμοί των “προθύμων σωτήρων” αφορούν την πλήρη καταστροφή των ασφαλιστικών ταμείων και την πλήρη ισοπέδωσή των, διότι τα ασφαλιστικά ταμεία δεν θα ανακεφαλαιοποιηθούν, μόνον οι Τράπεζες θα ανακεφαλαιοποιηθούν (δηλ, θα πάρουν ζεστό χρήμα το οποίο θα πληρώσει ο Έλληνας πολίτης), και επομένως θα τίς αναστήσουν από την χρεοκοπία.

Οι κ. Σαμαράς, κ. Βενιζέλος, και ο “αριστερός” κ. Κουβέλης δια του Υπουργού τους κ. Στουρνάρα “πανηγυρίζουν” την πλήρη ισοπέδωση της κοινωνικής ασφάλισης στην Ελλάδα. Την πλήρη εξαθλίωση του Έλληνα !!!

Ώρα να αναλάβουν οι “χρυσές” εφεδρείες του πολιτικού νεοφιλελεύθερου συστήματος, και το “γαϊτανάκι” της εξαπάτησης του Ελληνα πολίτη καλά κρατεί.

Που θα πάει όμως, κάποια μέρα θα το καταλάβει και ο πιo απληροφόρητος, και τότε δεν θα υπάρχουν πέτρες αλλά κάτι άλλο πολύ χειρότερο!!!

ΕΠΕΤΑΙ Β! ΜΕΡΟΣ


Λάζαρος Ελευθεριάδης για τους Aegean times

Πηγή: Σημεία και τέρατα στo Eurogroup !!! Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση για την Ελλάδα, την οποία δεν δημοσίευσε ... κανείς! - RAMNOUSIA 

πηγη:http://www.ramnousia.com

Το Βίντεο της Εβδομάδας:

                                   Το Βίντεο της Εβδομάδας: