Αίτηση εισαγγελικής έρευνας για τους ψεκασμούς αεροσκαφών
2891 Signatures |
Petition Background (Preamble):
Όλοι θα έχετε παρατηρήσει , στον καθαρό
ουρανό , τις ουρές-ίχνη που αφήνουν τα αεροπλάνα . Θα έχετε προσέξει
επίσης κάποιες φορές ότι οι ουρές αυτές είναι ασυνήθιστα μακριές , και
παραμένουν στο ίδιο σημείο στον ουρανό , ενώ σιγά-σιγά απλώνονται προς
τα πλάγια . Τί είναι τελικά αυτά τα ίχνη , πως δημιουργούνται , τι σκοπό
έχουν ; Μήπως μας κρύβουν κάτι ;
Φυσικά θα αναρωτηθεί κανείς για ποιό λόγο να υπάρχει κάτι ύποπτο στα αέρια που αφήνει ένα αεροπλάνο . Η αλήθεια είναι πως , σε μεγάλα υψόμετρα , όπου επικρατούν ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες , περίπου -50οC ή -60οC τα αέρια που εξέρχονται από τον κινητήρα του αεροπλάνου , τα οποία είναι υπεύθυνα για την προώθησή του , είναι δυνατόν να παγώσουν αμέσως μετά την έξοδό τους, και να εμφανιστούν συμπυκνωμένα υπό μορφή λευκού νέφους . Το νέφος αυτό γίνεται αντιληπτό ώς ένα λεπτό ίχνος πίσω ακριβώς από την ουρά του αεροπλάνου . Μετά την πάροδο κάποιων λεπτών , βέβαια , το νέφος αυτό διαλύεται . Συνεπώς , κάτω από κατάλληλες συνθήκες , ένα αεροπλάνο που πετάει σε μεγάλα ύψη μπορεί να αφήνει πίσω του ένα λευκό ίχνος , του οποίου όμως το μήκος παραμένει σταθερό καθ'όλη την διάρκεια της πτήσης στις συγκεκριμένες συνθήκες .
Αυτή είναι βέβαια και η επίσημη απάντηση σε όσους βλέπουν κάτι άλλο , ύποπτο , σε αυτές τις ουρές , τις αποκαλούμενες και ως chemtrails (χημικά ίχνη ) . Τι γίνεται όμως όταν οι ουρές αυτές εμφανίζονται να ξεκινούν από κάποιο συγκεκριμένο σημείο στον ουρανό και να τερματίζουν σε κάποιο άλλο, παραμένοντας εκεί αρκετή ώρα μετά την διέλευση του αεροπλάνου ;Αν τις παρατηρήσετε καλά , θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα αέρια δεν εκτείνονται μέχρι κάποια απόσταση από το αεροπλάνο , ούτε και εξαφανίζονται αμέσως μετά . Μετά το πέρασμα τέτοιων "ύποπτων" αεροσκαφών , παραμένει στον ουρανό ένα τεράστιο σε μήκος , και σταθερό , λευκό ίχνος , που δεν εξαφανίζεται αμέσως , αλλά είναι ορατό πολύ ώρα μετά , ενώ σταδιακά απλώνεται προς τα έξω.
Πολλές φορές δε , θα παρατηρήσετε δυο και τρεις γραμμές , παράλληλες ή κάθετες , που δημιουργούνται από διαδοχικά περάσματα τέτοιων αεροσκαφών σε αντίστοιχες πορείες . Τα ίχνη αυτά συνήθως εκτείνονται σε ευθεία γραμμή , αλλά καμιά φορά μπορεί να διαγράφουν και στροφή
Tα μέχρι τώρα στοιχεία που παρέθεσα προφανώς απορρίπτουν την εξήγηση περί κρυσταλλοποίησης των αερίων εξόδου του κινητήρα . Τα ίχνη αυτά , που παραμένουν ακόμα και μετά από μια ώρα , στο ίδιο σημείο , δεν υπακούουν σε αυτήν την φυσική αρχή . Η όλη τους συμπεριφορά υποδηλώνει πως πρόκειτια για κάτι άλλο, που έχει σκοπίμως ψεκαστεί από το διερχόμενο αεροπλάνο , και με την ιδιότητα να παραμείνει σε αυτό το ύψος για αρκετή ώρα και να απλώνεται προς τα έξω,καλύπτοντας την γύρω περιοχή .
Ένα άλλο στοιχείο που συνηγορεί κατά του ότι πρόκειτια απλά για αέρια του κινητήρα , που εκπέμπονται από ένα συνηθισμένο πολιτικό αεροσκάφος , έιναι και η πορεία των συγκεκριμένων αεροσκαφών . Συγκεκριμένα στην Αθήνα , τα ίχνη αυτά ξεκινούν , συνήθως , από το νότιοδυτικό άκρο της πόλης (ποτέ νωρίτερα) , διέρχονται σχεδόν από το κέντρο και τελειώνουν στο βορειοανατολικό . Είναι όμως αυτή η διαδρομή επίσημος αεροδιάδρομος για τα πολιτικά αεροσκάφη ; Με λίγα λόγια , το επίσημο δρομολόγιο ενός πολιτικού αεροπλάνου περιλαμβάνει πορεία ακριβώς πάνω από την Αθήνα ; Δεν νομίζω . Όπως όλοι μάθαμε με το πρόσφατο ατύχημα Κυπριακής αεροπορικής εταιρίας , το σημείο ελέγχου πτήσης για τα αεροσκάφη που προσεγγίζουν το ελληνικό FIR είναι πάνω από την θάλασσα , και όλες οι προσεγγίσεις αεροσκαφών που προσγειώνονται στο Ελ.Βενιζέλος γίνονται από την μεριά της θάλασσας , όχι πάνω από την Αθήνα . Το ίδιο και με τα δρομολόγια αεροσκαφών που διασχίζουν τον ελληνικό εναέριο χώρο χωρίς όμως να προσγειώνονται . Βέβαια αυτό αποτελεί προσωπική εκτίμηση , και θα το εκτιμούσα αν είχα λάθος , να μου υποδεικνύατε την σωστή πορεία . Πάντως , και αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για πολιτικά αεροσκάφη που εκτελούν προκαθορισμένα δρομολόγια , αλλά για ειδικές πτήσεις με σκοπό να ψεκάσουν "κάτι" πάνω από μεγάλα αστικά κέντρα . Και φυσικά αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα , αλλά διεθνώς . Και μόνο πάνω από αστικά κέντρα ( άραγε μόνο εκεί έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες ;)
Και φυσικά το φαινόμενο παρατηρείται σχεδόν σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας . Το ερώτημα λοιπόν είναι : τι ακριβώς είναι αυτά τα "παράξενα" αέρια που αφήνουν τα ύποπτα αεροσκάφη ; Πόσο επικύνδυνα είναι για μας ;
Το άρθρο το χρησιμοποιήσαμε από το http://www.angelfire.com
Φυσικά θα αναρωτηθεί κανείς για ποιό λόγο να υπάρχει κάτι ύποπτο στα αέρια που αφήνει ένα αεροπλάνο . Η αλήθεια είναι πως , σε μεγάλα υψόμετρα , όπου επικρατούν ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες , περίπου -50οC ή -60οC τα αέρια που εξέρχονται από τον κινητήρα του αεροπλάνου , τα οποία είναι υπεύθυνα για την προώθησή του , είναι δυνατόν να παγώσουν αμέσως μετά την έξοδό τους, και να εμφανιστούν συμπυκνωμένα υπό μορφή λευκού νέφους . Το νέφος αυτό γίνεται αντιληπτό ώς ένα λεπτό ίχνος πίσω ακριβώς από την ουρά του αεροπλάνου . Μετά την πάροδο κάποιων λεπτών , βέβαια , το νέφος αυτό διαλύεται . Συνεπώς , κάτω από κατάλληλες συνθήκες , ένα αεροπλάνο που πετάει σε μεγάλα ύψη μπορεί να αφήνει πίσω του ένα λευκό ίχνος , του οποίου όμως το μήκος παραμένει σταθερό καθ'όλη την διάρκεια της πτήσης στις συγκεκριμένες συνθήκες .
Αυτή είναι βέβαια και η επίσημη απάντηση σε όσους βλέπουν κάτι άλλο , ύποπτο , σε αυτές τις ουρές , τις αποκαλούμενες και ως chemtrails (χημικά ίχνη ) . Τι γίνεται όμως όταν οι ουρές αυτές εμφανίζονται να ξεκινούν από κάποιο συγκεκριμένο σημείο στον ουρανό και να τερματίζουν σε κάποιο άλλο, παραμένοντας εκεί αρκετή ώρα μετά την διέλευση του αεροπλάνου ;Αν τις παρατηρήσετε καλά , θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα αέρια δεν εκτείνονται μέχρι κάποια απόσταση από το αεροπλάνο , ούτε και εξαφανίζονται αμέσως μετά . Μετά το πέρασμα τέτοιων "ύποπτων" αεροσκαφών , παραμένει στον ουρανό ένα τεράστιο σε μήκος , και σταθερό , λευκό ίχνος , που δεν εξαφανίζεται αμέσως , αλλά είναι ορατό πολύ ώρα μετά , ενώ σταδιακά απλώνεται προς τα έξω.
Πολλές φορές δε , θα παρατηρήσετε δυο και τρεις γραμμές , παράλληλες ή κάθετες , που δημιουργούνται από διαδοχικά περάσματα τέτοιων αεροσκαφών σε αντίστοιχες πορείες . Τα ίχνη αυτά συνήθως εκτείνονται σε ευθεία γραμμή , αλλά καμιά φορά μπορεί να διαγράφουν και στροφή
Tα μέχρι τώρα στοιχεία που παρέθεσα προφανώς απορρίπτουν την εξήγηση περί κρυσταλλοποίησης των αερίων εξόδου του κινητήρα . Τα ίχνη αυτά , που παραμένουν ακόμα και μετά από μια ώρα , στο ίδιο σημείο , δεν υπακούουν σε αυτήν την φυσική αρχή . Η όλη τους συμπεριφορά υποδηλώνει πως πρόκειτια για κάτι άλλο, που έχει σκοπίμως ψεκαστεί από το διερχόμενο αεροπλάνο , και με την ιδιότητα να παραμείνει σε αυτό το ύψος για αρκετή ώρα και να απλώνεται προς τα έξω,καλύπτοντας την γύρω περιοχή .
Ένα άλλο στοιχείο που συνηγορεί κατά του ότι πρόκειτια απλά για αέρια του κινητήρα , που εκπέμπονται από ένα συνηθισμένο πολιτικό αεροσκάφος , έιναι και η πορεία των συγκεκριμένων αεροσκαφών . Συγκεκριμένα στην Αθήνα , τα ίχνη αυτά ξεκινούν , συνήθως , από το νότιοδυτικό άκρο της πόλης (ποτέ νωρίτερα) , διέρχονται σχεδόν από το κέντρο και τελειώνουν στο βορειοανατολικό . Είναι όμως αυτή η διαδρομή επίσημος αεροδιάδρομος για τα πολιτικά αεροσκάφη ; Με λίγα λόγια , το επίσημο δρομολόγιο ενός πολιτικού αεροπλάνου περιλαμβάνει πορεία ακριβώς πάνω από την Αθήνα ; Δεν νομίζω . Όπως όλοι μάθαμε με το πρόσφατο ατύχημα Κυπριακής αεροπορικής εταιρίας , το σημείο ελέγχου πτήσης για τα αεροσκάφη που προσεγγίζουν το ελληνικό FIR είναι πάνω από την θάλασσα , και όλες οι προσεγγίσεις αεροσκαφών που προσγειώνονται στο Ελ.Βενιζέλος γίνονται από την μεριά της θάλασσας , όχι πάνω από την Αθήνα . Το ίδιο και με τα δρομολόγια αεροσκαφών που διασχίζουν τον ελληνικό εναέριο χώρο χωρίς όμως να προσγειώνονται . Βέβαια αυτό αποτελεί προσωπική εκτίμηση , και θα το εκτιμούσα αν είχα λάθος , να μου υποδεικνύατε την σωστή πορεία . Πάντως , και αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για πολιτικά αεροσκάφη που εκτελούν προκαθορισμένα δρομολόγια , αλλά για ειδικές πτήσεις με σκοπό να ψεκάσουν "κάτι" πάνω από μεγάλα αστικά κέντρα . Και φυσικά αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα , αλλά διεθνώς . Και μόνο πάνω από αστικά κέντρα ( άραγε μόνο εκεί έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες ;)
Και φυσικά το φαινόμενο παρατηρείται σχεδόν σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας . Το ερώτημα λοιπόν είναι : τι ακριβώς είναι αυτά τα "παράξενα" αέρια που αφήνουν τα ύποπτα αεροσκάφη ; Πόσο επικύνδυνα είναι για μας ;
Το άρθρο το χρησιμοποιήσαμε από το http://www.angelfire.com
ΠΗΓΗ: http://www.gopetition.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου