Νέα κόλπα με κατασκευαστικές εταιρείες,τράπεζες και μετανάστες από το φθινόπωρο
Σε προηγούμενα άρθρα μου έχω αναφέρει και το ξαναλέω ότι τα μεγάλα έργα δεν χρειάζονται για τη χώρα παρά μόνο για τις κατασκευαστικές εταιρείες, οι οποίες απο το ΕΣΠΑ θα πάρουν μάλιστα και τα λεφτά μπροστά. Τα έργα αυτά δεν χρειάζονται γιατί η χώρα δεν παράγει τόσα πολλά προιόντα για
εξαγωγή, γιατί δεν χρειάζονται και άλλοι δρόμοι και γιατί δεν έχει λεφτά ο κόσμος να πληρώνει διόδια στους κολλητούς.
Τα λεφτά του ΕΣΠΑ έπρεπε να δοθούν σε άλλες παραγωγικές επιλογές και όχι σε “κοινωφελή” έργα αυτού του τύπου, που δεν συνεισφέρουν στην παραγωγή και τις εξαγωγές ενώ πολλές φορές δεν ολοκληρώνονται και ξαναπληρώνονται απο τον Ελληνικό λαό. Σε μια χώρα που δεν έχει παραγωγή το κράτος δεν πρέπει να δίνει λεφτά για να κάνει πεζοδρόμια, δρόμους και φιγούρες αλλά πρέπει να δημιουργεί νέες μονάδες παραγωγής και σε αυτές να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας για να δώσει δουλειά στο κόσμο που απολύει. Έτσι γίνεται η ανάπτυξη. Αντί αυτού η κυβέρνηση με την ανοχή του υπόλοιπου πολιτικού συστήματος που ένοχα σιωπά συνεχίζει να μοιράζει πάλι λεφτά στις κατασκευαστικές εταιρείες και στις τράπεζες. Στο τέλος, όλοι τους θα πάρουν τον πούλο.
Η ποιότητα των Ελληνικών δρόμων είναι γνωστή. Σωστός προληπτικός γεωλογικός έλεγχος πριν τη κατασκευή δεν γίνεται, η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται δεν είναι καλή, η κατασκευή είναι πολύ κάτω του μέσου όρου ενώ οι προδιαγραφές των δρόμων μετά τη κατασκευή δεν ελέγχονται αν είναι σύμφωνες με τις Ευρωπαικές. Αποτέλεσμα είναι οι δρόμοι που φτειάχνουν οι Ελληνικές τεχνικές εταιρείες να “βουλιάζουν” μετά λίγους μήνες χρήσης ενώ οι ρήτρες όπου υπάρχουν για κακοκατασκευή δεν εφαρμόζονται. Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα.
Μια κυβέρνηση που προσπαθεί με ειλικρίνεια να κάνει ανάπτυξη πρέπει να χρησιμοποιήσει με το καλύτερο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει. Στην Ελλάδα ποτέ δεν έγινε αυτό. Την παρούσα μάλιστα κυβέρνηση, αν τη ρωτήσεις τί ανθρώπινο δυναμικό επακριβώς διαθέτει, μη περιμένετε να γνωρίζει κάτι. Είναι κάφροι.
Καμμία ανάπτυξη μιας χώρας δεν μπορεί να στηριχθεί μόνο στο εργατικό ή στο τεχνικό της δυναμικό, που είναι και σε σχετικό ποσοστό μεγαλύτερο απο το επιστημονικό της, απλά και μόνο επειδή δίνει ψήφους. Όμως αυτό γινόταν πάντα στην Ελλάδα και αυτό συνεχίζει να γίνεται. Οι πολιτικοί της πάρλας φτειάχνουν δρόμους για τη παρέα των κατασκευαστών που είναι ιδιοκτήτες και ΜΜΕ αλλά και μαζεύουν ψήφους απο τους εργάτες που θα δουλέψουν περιστασιακά στα έργα. Δύο σε ένα. Η Ελλάδα όμως δεν χρειάζεται άλλους δρόμους για να κάνει ανάπτυξη.
Τα υπάρχοντα προς δυνατή δαπάνη δανεικά χρήματα δίνονται απο τη μνημονιακή κυβέρνηση αλλού απο εκεί που θα έπρεπε να δίνονται, οδηγώντας τη χώρα σε περαιτέρω οικονομική ύφεση. Αυτό βολεύει και αυτούς πού ήδη άρχισαν να κάνουν επενδύσεις στο Real Estate, φτειάχνοντας ακόμη και νέες τράπεζες. Αν υπάρξει ανάπτυξη η αξία της γής θα ξανανέβει. Το πρόβλημα είναι να μην ανέβει, όταν ο λαός έχει ήδη πουλήσει ή αναγκασθεί να πουλήσει τα σπίτια του και τη περιουσία του.
Στην Ελλάδα το παρόν υπάκουο πολιτικό σύστημα δεν θέλει και δεν μπορεί να διαχειρισθεί μια ποιοτική και αρμονική ανάπτυξη της χώρας. Το παρόν πολιτικό σύστημα συνεχίζει να οδηγεί τη χώρα σε παρατεταμένη οικονομική ύφεση, σε επιπλέον δανειοδοτήσεις και σε αύξηση του χρέους. Επιζητεί την υπανάπτυξη, την εξαθλίωση και με την παρουσία δύο εκατομμυρίων μεταναστών τη κοινωνική αναταραχή και τη διάλυση.
Ανάπτυξη βασισμένη μόνο στο τουρισμό οδηγεί σε υπανάπτυξη και μάλιστα εξ’ ορισμού! Όλα στην Ελλάδα θέλουν επανασχεδιασμό και οργάνωση. Αξιοκρατία πρέπει να υπάρξει και στην πολιτική.
Πρίν δύο-τρία χρόνια μίλησα σε άλλο μου άρθρο για την ανάγκη οργανογραμμάτων στους οργανισμούς και γενικώς παντού, φέτος τα ανακάλυψαν. Τί κρίμα.
Πολλά άν είχαν γίνει πρίν τέσσερα χρόνια δεν θα είχε φτάσει η χώρα εδώ
Στην Ελλάδα η προσφορά των επιστημόνων έχει υποβιβασθεί γιατί δεν υπάρχει τεχνολογία και δεν υπάρχει, γιατί οι προδότες πολιτικοί κατέστρεψαν με στοχευμένες αποφάσεις την Ελληνική βιομηχανία και γιατί η έρευνα και η ανάπτυξη της χώρας δεν καθοδηγείται απο τους ικανούς αλλά απο τους εγκάθετους, τους επίγονους και τους ρεμπεσκέδες.
Αποτέλεσμα είναι οι επιστήμονες της Ελλάδας, οι μηχανικοί της, οι άνθρωποι αυτοί που είναι το μέλλον της χώρας να μεταναστεύουν σε πιο τεχνολογικές χώρες για να πληρώνονται περισσότερο και να ζήσουν με περισσότερη αξιοπρέπεια και αναγνώριση. Η Ελλάδα αντίθετα μένει πίσω αγκαλιά με τα βούρλα, τα λαμόγια και τους σταφιδέμπορους που κάνουν το διευθυντή, το γενικό γραμματέα ή τον υπουργό και κλαίει τη μοίρα της επαιτώντας απο δώ και απο κεί κανένα δάνειο για να επιβιώσει. Και αυτό όμως το μοιράζονται άλλοι και όχι ο λαός που πάντα υπομένει και πάντα πληρώνει. Δεν το βλέπω να κρατάει πολύ…
Η αναπτυξιακή δομή της Ελλάδας, η οργάνωσή της είναι έξω απο κάθε θεωρητικό μοντέλο ανάπτυξης. Αυτό έχει φανεί και έχει αποδειχτεί. Η αναξιοκρατία βασιλεύει παντού ενώ η απονεύρωση της χώρας συνεχίζεται. Το short στην Ελληνική οικονομία που συνεχίζεται με πιστώσεις χρόνου και ενέσεις δανείων άνευ αναπτυξιακής στρατηγικής πρίν τη τελική ρήξη, μόνο σκοπό έχει την απεμπώληση όλων των φιλέτων της χώρας (μπήκε στο χορό και η Εκκλησιαστική περιουσία) και περισσότερο του ορυκτού της πλούτου, που είναι τεράστιος.
Σε αυτή τη γενοκτονία κανείς δεν μπορεί να παραμένει αδιάφορος.
Who is speaking? Ο Χρυσοχοίδης…
Σήμερα ο υπ. Μεταφορών Χρυσοχοίδης δήλωσε στον ΣΚΑΪ (για να υπάρχει νέο success story…),
1. ότι το φθινόπωρο επανεκκινούν πάλι τα κατασκευαστικά έργα, που είχαν κολλήσει εδώ και τρία χρόνια, με τροποποιημένες συμβάσεις που θα κατατεθούν στη Βουλή, επισημαίνοντας παράλληλα την αναγκαιότητα των έργων για την Ελληνική οικονομία.
2. ότι η επανεκκίνηση των έργων σημαίνει τεράστια διαπραγμάτευση, ενώ από το μέλλον τους «εξαρτώνται πενήντα τράπεζες και οι κατασκευαστικές που αν δεν τελειώσουν τα έργα θα καταστραφούν».
3. ότι θα γίνουν προσλήψεις που θα μειώσουν την ανεργία, ότι τα μεγάλα έργα θα ενισχύσουν την οικονομία, ενώ διευκρίνισε ότι στα εργοτάξια θα γίνουν και προσλήψεις νόμιμων μεταναστών.
Eρωτήματα
1. Γιατί πρέπει να γίνουν τροποποιημένες συμβάσεις; Ρήτρες κατά του “νονού” δεν υπήρχαν στις παλαιές;
2. Πόσα χρήματα και γιατί χρωστούν οι κατασκευαστικές εταιρείες στις τράπεζες; Οι καταθέτες σαν “επενδυτές” πρέπει να ξέρουν.
3. Mε ποιά λογική θα γίνουν προσλήψεις νόμιμων μεταναστών στα εργοτάξια όταν κανείς τους δεν έχει ξαναδουλέψει σε δρόμους και με τί ημερομίσθιο;
4. Οι εταιρείες θα δώσουν προτεραιότητα στη πρόσληψη μεταναστών έναντι των Ελλήνων, αφού με τη νέα ευρωπαική νομοθεσία οι μετανάστες θα μπορούν να έχουν προτεραιότητα στην αγορά εργασίας (βλέπετε σχετικά εδώ);
5. Η δικαιοσύνη λειτουργεί σε αυτή τη χώρα και κάθε πότε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου