Υπερψηφίστηκε επί της αρχής το ν/σ για τα ΚΤΕΛ
Υπερψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα ΚΤΕΛ, που όμως περιλαμβάνει και διατάξεις για την ίδρυση Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ), για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για τα ταξί. Υπέρ ψήφισαν Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ. Κατά ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή και ΚΚΕ.
Ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι εφαρμόζεται ο Κανονισμός 1370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με καθυστέρηση έξι ετών και αναρωτήθηκε αν η αξιωματική αντιπολίτευση που αντιδρά αντιτίθεται στην εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Υπερασπιζόμενος την κρατική επιδότηση των «άγονων γραμμών» των ΚΤΕΛ, που σημαίνει επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, ο υπουργός επεσήμανε ότι και σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πληρώνονται από το κοινωνικό σύνολο και αναρωτήθηκε: «Ποιοι είναι εκείνοι που ταξιδεύουν καθημερινά με τα λεωφορεία; Οι έχοντες; Οι συνταξιούχοι, οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές ταξιδεύουν».
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο Μ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι εκτελεί υποτυπώδες έργο και γι’ αυτό χρειάζονται να γίνουν επενδύσεις. «Το θέμα δεν είναι εάν θα ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά εάν θα υπάρχουν εμπορεύματα στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, που θα διακινούνται στην Ευρώπη, αποφέροντας κέρδη, θέσεις εργασίας, απασχόληση και τελικά φόρους στη χώρα», υπογράμμισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου