19 Οκτωβρίου 2013

Πασίγνωστος blogger βρίσκεται ένα βήμα πριν τη φυλακή αφού καταστράφηκε από το μνημόνιο


Πασίγνωστος blogger βρίσκεται ένα βήμα πριν τη φυλακή αφού καταστράφηκε από το μνημόνιο



Tο Γιώργο το γνώρισα περίπου πριν από δύο χρόνια. Είχα θαυμάσει την ευρηματικότητά του σε ότι έγραφε. Δε θα έλεγα ότι συμφωνούσαμε 100% ιδεολογικά. Αναζητητής εγώ μιας πατριωτικής αριστεράς που δεν υπάρχει, αναζητητής αυτός ενός σκέτου πατριωτικού χώρου που δεν υπάρχει.

Επειδή όμως οι απλές ιδέες μπορούν να συναντώνται, έτσι αναπτύξαμε μια επαφή και τακτική επικοινωνία.

Πριν κάποιους μήνες με ενημέρωνε ότι...
στα 47 του χρόνια λόγω του μνημονίου και της αγοράς αναγκαζόταν να κλείσει το μαγαζί του, μια μπουτίκ με γυναικεία ρούχα. Για να του μείνει ένα 500ρικο το μήνα, χρειαζόταν τζίρο 100,00 ευρώ την ημέρα! Τα χρέη σε εφορία και ΟΑΕΕ σωρεύονταν και έτσι το έκλεισε το μαγαζί που λέμε.


Φυσικά λόγω χρεών ούτε στον ΟΑΕΔ μπορούσε να γραφτεί και έτσι είχα γράψει τότε ένα κείμενο με τίτλο “σταυρώνουν σήμερα το Δημήτρη” δίνοντας ένα ψευδώνυμο.


Σήμερα το πρωί μου ξαναχτύπησε την ηλεκτρονική πόρτα. Σας παραθέτω αυτούσιο το διάλογο μας.


Μια οικογένεια διαλύεται, ένας άνθρωπος στα 47 του χρόνια καταστρέφεται και κινδυνεύει να τον δει το παιδί του να τον συλλαμβάνει η αστυνομία βάζοντάς του χειροπέδες.


Γιατί;


Σκότωσε;


Βίασε;


Έκλεψε;


Ή μήπως φταίει τελικά ότι δεν έκανε τίποτε από όλα τα παραπάνω;


Εγώ προσωπικά θα είμαι κοντά στο Γιώργο σε όλη αυτή την ιστορία και θα το παρακολουθήσω το θέμα όσο μπορώ αν και θέλω να πιστεύω ότι όλα τα blogs και οι ιστοσελίδες προβάλλουν το θέμα, τότε κάτι μπορεί να πετύχουμε. Όχι μόνο προς όφελος του Γιώργου, αλλά όλων των συμπολιτών μας:






- Καλημέρα Στρατή...πιθανότατα, είμαι ήδη ένας απ' αυτούς που λόγω της οφειλής τους στη ΔΟΥ άνω των 5.000 ευρώ, διώκομαι ποινικά...άρα, ανα πάσα στιγμή, σε έναν τυχαίο έλεγχο της τροχαίας θα βρεθώ με χειροπέδες...σε κείνη την περίπτωση, ο μόνος τρόπος να δημοσιεύω τα κείμενά μου (μέσα από τη φυλακή) θα ήταν να τα στέλνω ταχυδρομικά...θες να αναλάβεις εσύ να στα στέλνω και να τα δημοσιεύουν στο freepen; Αν ναι, δώσε μου μια ταχυδρομική διεύθυνση να την έχω...


- ελα ρε γιωργο πρωι πρωι
μη μου λες τετοια


- κι όμως...χτες είχα το σχετικό δικαστήριο αλλά έτσι που έχω χάσει τα μυαλά μου με την πουτ@να την ανέχεια και την ανεργία, νόμιζα, ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι ήταν σήμερα...αν και χωρίς δικηγόρο, το πιο πιθανό θα ήταν αμέσως μετά τη δίκη (για 5.980 ευρώ οφειλόμενο ΦΠΑ) και χωρίς λεφτά ούτε για την οφειλή, ούτε για εξαγορά της ποινής να συλλαμβανόμουν και να οδηγούμουν στη φυλακή...τουλάχιστον τώρα, μπορώ να επιλέξω εγώ το πότε θα με μπουζουριάσουν...ελπίζω να καταφέρω να μάθω αυτές τις μέρες αν έχει δοθεί η σχετική εντολή ή το πότε θα έχει δοθεί...η αλήθεια είναι πως δεν θα είναι καθόλου ωραίο να δουνε τα ανήλικα πιτσιρίκια μου την ώρα που είμαστε στο αυτοκίνητο να βάζουν χειροπέδες στον πατέρα τους...


- κανε το αρθρο Γιωργο
βγαλε την ιστορια σου στον αερα

- Ως τώρα απέφευγα να το "προσωποποιήσω" το πράγμα Στρατή...έγραφα και πολύ μάλιστα γι' αυτά τα ζητήματα αλλά σε τρίτο πρόσωπο...για τους συμπολίτες μας...τώρα πλησίασε όπως φαίνεται η ώρα να μιλήσω πιο ξεκάθαρα...απλά, θα περιμένω την "επιβεβαίωση"...να μάθω πως ΝΑΙ, τα συστήματα της αστυνομίας με έχουν μέσα με "κωδικό Σύλληψης για χρέη προς την Εφορία"...αν και δεν νομίζω να τους έπιασε η γενναιοψυχία τους δικαστές και να μου έριξαν με αναστολή....ποιός την έχασε την τύχη για να την βρω εγώ;


- Ελα ντε, ωχ ρε παιδι μου, καταστρεφουν τους ανθρωπους και διαλυουν οικογενειες
να σου πω, με αφηνεις να τα δημοσιευσω ως εχουν σε δικο μου αρθρο;
σβηνοντας το ονομα σου
κοιτα ρε π..στη μου πρωι πρωι!


- ναι βρε...κάντο...ίσως βοηθήσει άλλους...ή συνολικά στο συγκεκριμένο πεδίο...ξαναφρέσκαρε και το ερώτημα: τι έγινε; βρήκανε στρατόπεδο για τους "οικονομικούς εγκληματίες των 5.000 ευρώ"; γιατί Κορυδαλλός γέμισε...τα κρατητήρια γεμίσανε...βραχιολάκια δεν πήρανε ακόμη...τι θα γίνει; θα την εκτίσουμε την ποινή μας πουθενά; άντε να τελειώνουμε, γιατί μετά την φυλάκιση δεν έχουν άλλο μέσο πίεσης του πολίτη όταν αυτός δεν έχει που την κεφαλή κλίναι...όταν δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο...όπως εγώ ας πούμε...άι στο διάολο πια...
κοινώς: σπίτι δεν έχω να μου πάρουν...αυτοκίνητο δεν έχω...δουλειά δεν έχω για να μου δεσμεύσουν το μισθό...επίδομα ανεργίας ή απορίας δεν παίρνω (είμαι βλέπεις πρώην έμπορος και όχι λαθρομετανάστης) για να μου το δεσμεύσουν....άρα, μόνον η φυλάκισή μου απομένει...άντε να την τελειώνουμε λοιπόν κι αυτή για να τους ξεφορτωθώ...φοροεισπράκτορες του Σουλτάνου γαμώ το φέσι τους μέσα ...

Του Στρατή Μαζίδη από freepen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου