ΗΘΕΛΑΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ... «Πονοκέφαλος» η μείωση έως 45% των εσόδων από τα διόδια Σημαντική πτώση της κίνησης και στην Εγνατία
Κυριακή, 30 Δεκέμβριος 2012 17:11
Είναι χαρακτηριστικό, ότι μόνο στην Εγνατία Οδό, εξαιτίας και της επιβολής διοδίων (εκτός δηλαδή του υψηλού κόστους της αμόλυβδης), η κίνηση έχει μειωθεί σημαντικά. Ακόμη, τα χρήματα από τα διόδια που προβλέπονται για την Ιόνια Οδό, έχουν μειωθεί κατά 28,29% και στην Κεντρική Οδό, τον γνωστό μας Ε65 δηλαδή, κατά 31,40%! Ανάλογη είναι η εικόνα και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους.
Πιο δύσκολη…
Υπό αυτές τις συνθήκες, η επαναδιαπραγμάτευση της Κυβέρνησης με τις Τράπεζες για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών αξόνων γίνεται ακόμη πιο δύσκολη, αφού οι σχεδόν 40 τράπεζες που θα μπουν στο διάλογο, θα θελήσουν να προασπίσουν τα συμφέροντά τους και να έχουν αποδείξεις, ότι θα υπάρχουν έσοδα από τους αυτοκινητόδρομους.
Πάντως, να σημειωθεί, ότι και με τις νέες συμβάσεις που θα γίνουν (εάν ολοκληρωθεί επιτυχώς η επαναδιαπραγμάτευση), δεν προβλέπονται μειώσεις διοδίων, ούτε και διευκολύνσεις (εκπτώσεις).
Άλλαξε άρδην…
Τέλος, να σημειωθεί πως όταν υπογράφονταν οι 5 συμβάσεις παραχώρησης των οδικών αξόνων (Νέα Οδός - Ιόνια, Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Μορέας) τη διετία 2007-08, κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει ότι σχεδόν 4 χρόνια μετά, τα έσοδα από τα διόδια θα είναι μειωμένα κατά 45%, σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις!
Τα συνολικά έσοδα Δημοσίου και ιδιωτών, από τους 5 οδικούς άξονες, σε βάθος 30ετίας, είχαν προϋπολογιστεί στα 60 δισ. ευρώ! Κάτι βέβαια που τώρα θεωρείται και είναι ανέφικτο…
πηγη: http://www.firmani.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου