6 Απριλίου 2015

Οργισμένη η απάντηση της Κυβέρνησης για τα «P-3 Orion»…Ποιούς «καρφώνει;»


Οργισμένη η απάντηση της Κυβέρνησης για τα «P-3 Orion»…Ποιούς «καρφώνει;»



Οξεία αντίδραση της κυβέρνησης για τις (δήθεν αποκαλύψεις) του Πρώτου Θέματος!

Τι απαντά ευθέως το Μαξίμου σε Non-paper στο δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος για την απόφαση για τα πέντε αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας “P-3 Orion”

Κυβερνητικοί κύκλοι απέδωσαν και το συγκεκριμένο δημοσίευμα στην προσχεδιασμένη -προ των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου 2015- και συντεταγμένη διαχείριση της ελληνικής νέας εκλεγμένης κυβέρνησης, σε αγαστή συνεργασία με γνωστά διεθνή ΜΜΕ -(συναρτήσει και εκ παραλλήλου εγχώριων επιχειρηματικών
συμφερόντων, τα οποία θίγονται ή πρόκειται να θιγούν από επικείμενες κυβερνητικές αποφάσεις και αντίστοιχες νομοθετικές πρωτοβουλίες) .

Επίσης επιχειρούν με στοχευμένα δημοσιεύματα α. τη σύγχυση, β. την αποδόμηση της κυβέρνησης και γ. την εκτροπή και ανατροπή της κυβέρνησης με βάση το σενάριο της Αριστερής παρένθεσης για το οποίο μιλούσε με σιγουριά ο Αντώνης Σαμαρά και οι περί αυτόν περισυνάγωγοι.

Ολόκληρη η απάντηση της κυβέρνησης έχει ως εξής:

1.Η απόφαση του ΚΥΣΕΑ προβλέπει τον εκσυγχρονισμό πέντε αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας του πολεμικού ναυτικού “P-3 Orion”, έναντι 500 εκ. δολαρίων στο πλαίσιο διακρατικής συμφωνίας με την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Τα αεροσκάφη αυτά είχαν αποκτηθεί δωρεάν από τις ΗΠΑ [την περίοδο 1991-1992], είναι σήμερα ηλικίας 25 ετών και ο εκσυγχρονισμός τους θα τους δώσει παράταση ζωής για ακόμα 15.000 ώρες.

Το πρόγραμμα αναβάθμισης τους είχε ενεργοποιηθεί σε απόφαση ΚΥΣΕΑ από το 2012.

2. Ο εκσυγχρονισμός των αεροσκαφών θα γίνει από την Lockheed Martin στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία [ΕΑΒ]και άλλες ελληνικές εταιρείες ως υποκατασκευαστές κρίσιμων συστημάτων που θα ενσωματωθούν στα παλιά αεροσκάφη. Με την ανάθεση της δουλειάς στην ΕΑΒ εξασφαλίζεται εργασία για 7 χρόνια.

3. Τα αεροπλάνα “P-3 Orion” πετούσαν κανονικά μέχρι το 2009.

Με απόφαση του τότε Υπουργού Άμυνας [Ευ. Μεϊμαράκης] τα αεροπλάνα καθηλώθηκαν λόγω παλαιότητας, αν και είχαν ακόμα ώρες πτήσης.

Αν ο εκσυγχρονισμός τους γινόταν εκείνη την εποχή δεν θα κόστιζε τόσα χρήματα, ενώ οι σκέψεις για αγορά καινούργιων αεροσκαφών δεν προχώρησαν λόγω της οικονομικής κρίσης που ερχόταν.

4. Από το 2009 μέχρι σήμερα το Πολεμικό Ναυτικό έμεινε χωρίς αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας. Που είναι το πρόβλημα; Το κάθε αεροσκάφος «P -3» μπορεί να πετά επί 12 ώρες συνεχώς και να ελέγχει τεράστιες περιοχές του Αιγαίου και της νοτιοανατολικής Μεσογείου.

Τι ελέγχει; Από κινήσεις υποβρυχίων και πλοίων μέχρι μεταναστευτικές ροές, κλπ. Το θέμα δεν είναι κυρίως “ελληνικό” αλλά ΝΑΤΟϊκό.

Το NATO θέλει κάθε μέρα για τις δικές του ανάγκες εναέρια επιτήρηση σε Αιγαίο και νοτιοανατολική Μεσόγειο. Χωρίς αεροπλάνα αυτό δεν μπορούσε να γίνει σωστά. Στην αρχή χρησιμοποιήθηκαν τα C-130, μετά τα … πυροσβεστικά αεροσκάφη, και στη συνέχεια πλοία!

Μετά έγινε το αναμενόμενο. Την νατοϊκή επιτήρηση ανέλαβαν οι Τούρκοι που έχουν νέα αεροσκάφη τα CN -235. Οι Τούρκοι, λοιπόν, άρχισαν να πετούν με “νατοϊκό καπέλο” και πηγαίνοντας προς νοτιοανατολική Μεσόγειο περνούν απ’ όλο το Αιγαίο με τις ευλογίες του NATO.

5. Πως καλύπταμε το κενό της επιτήρησης στο Αιγαίο; Ακριβά. Κυρίως με πλοία τα οποία καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες καυσίμων και δεν ήταν αποτελεσματικά. Αν δούλευαν τα αεροσκάφη, με ένα απ’ αυτά θα υπήρχε “δορυφορική” εικόνα όλου του Αιγαίου. Με δυο αεροπλάνα καλύπτεις όλο το 24ωρο.
6. Κρίθηκε, λοιπόν, απαραίτητο ο εκσυγχρονισμός των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας καθώς το κόστος ανακατασκευής του δίνει δουλειά σε εκατοντάδες εργαζόμενους, ενώ υπάρχει και έλεγχος των συνόρων.

Παράλληλα τα χρήματα θα δοθούν τμηματικά και μεσομακροπρόθεσμα η ανακατασκευή τους θα επιφέρει μειώσεις στον συνολικό προϋπολογισμό των ενόπλων δυνάμεων.

Πηγή:http://www.greekamericannewsagency.com/

Σχόλιο: To ότι τα Τούρκικα κατασκοπευτικά -Καταγραφικά αλωνίζουν το Αιγαίο είναι γνωστό τοις πάση …Το ότι καταγράφουν τους χρόνους αντίδρασης των μαχητικών μας και παραβιάζουν το FIR Αθηνών με την ανοχή του ΝΑΤΟ ,οτι δήθεν εκτελούν αποστολές του ΝΑΤΟ και αυτό γνωστό !

Εκείνο όμως που δεν είναι γνωστό είναι γιατί κατεβάσαμε τα P-3 χωρίς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση πρώτα ή έστω την αναβάθμιση των Αεροσκαφών !

Μήπως πρέπει να ψαχτεί η ομάδα τότε του (Αντιρωσικού μπλόκ) μέσα στην Κυβέρνηση ; Ποιοι και γιατί κατέβασαν τα Αεροσκάφη χωρίς να έχουμε άλλη λύση ,στην ουσία εκβιάζοντας μια κατάσταση αγοράς νέων αεροσκαφών ; και δεν έβλεπαν με καλό μάτι μια προσέγγιση των Ρώσων απο τον Κώστα Καραμανλή ;

Στο θέμα θα επaνέλθουμε λίαν συντόμως!.. .Ποιοι πίεζαν να αγοράσουμε τότε τα P-8 και γιατί ; Ενώ για το ΝΑΤΟ δεν υπήρχε θέμα συνέχισης των περιπολιών των Ελληνικών P-3;

veteranos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου