ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΥΕΘΑ Π. ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΡΩΣΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΟΥ Σ. ΣΟΙΓΚΟΥ
Ρωσική βοήθεια: Έρχονται δωρεάν εκατοντάδες οχήματα για τον εξοπλισμό των ΜΟΜΑ!
Εκατοντάδες μηχανήματα για τις νεοσυσταθείσες ΜΟΜΑ (ΔΙΔΕΡΓΩΝ) που αποφάσισε το ΥΠΕΘΑ πρόκειται να προσφερθούν δωρεάν από τη Ρωσία.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες κατόπιν ελληνικού αιτήματος και πιο συγκεκριμένα του υπουργού Εθνικής Άμυνας Π.Καμμένου στο οποίο η ρωσική πλευρά απάντησε καταφατικά και με προσωπική απόφαση του Ρώσου υπουργού Άμυνας Σεργκέι Σοιγκού η Ρωσία θα προσφέρει στις τέσσερις νέες ΜΟΜΑ εκατοντάδες μηχανήματα (εκσκαφείς, γεωπροωθητές, φορτηγά και γενικώς οχήματα οδοποιίας παντός τύπου) εντελώς δωρεάν για τον εξοπλισμό των τεσσάρων νέων κλιμακίων Δημόσιων Έργων του Στρατού.
Τα κλιμάκια αυτά θα βρίσκονται στο Λουτράκι, τη Λάρισα, τη Θράκη και τη Μακεδονία.
Η πραγματικά αυτή ευχάριστη εξέλιξη λύνει τα χέρια του υπουργείου Εθνικής Άμυνας σε ότι αφορά τον εξοπλισμό των ΜΟΜΑ με μηχανήματα καθώς η πλειονότητα αυτών εκποιήθηκε σε ιδιώτες προκειμένου να αχρηστευθεί και πρακτικά η δυνατότητα τους να πραγματοποιούν έργα.
Αυτό έγινε με το άρθρο 18 του Ν. 2026/92 όπου η υπηρεσία καταργήθηκε και διαλύθηκε πρακτικά προς όφελος των ιδιωτών εργολάβων οι οποίοι από τη δεκαετία του ’80 κιόλας ζητούταν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, την περικοπή των πιστώσεων προς τις ΜΟΜΑ για την εκτέλεση έργων.
Στην συνέχεια άρχισε να πραγματοποιείται μέσα στο πολιτικό προσωπικό των ΜΟΜΑ ο διορισμός υπαλλήλων σε βάρος πιστώσεων των έργων με αποτέλεσμα εκτέλεση πολλών εξ αυτών, να μην θεωρείται πια οικονομικά συμφέρουσα.
Οι αθρόες προσλήψεις (δηλαδή ημετέρων) ουσιαστικά έκαναν τις ΜΟΜΑ μη ανταγωνιστικές έναντι των ιδιωτών εργολάβων κάτι που όπως αναφέρθηκε ήταν και ο στόχος τους.
Έτσι στην δεκαετία του ’90 μετά από έντονες πιέσεις μεγαλοεργολάβων και μεγαλοεκδοτών, η κυβέρνηση αποφάσισε με το Ν.2026/92 την διάλυση των ΜΟΜΑ. Το πολιτικό προσωπικό βέβαια των «δικών» τους παιδιών είτε συνταξιοδοτήθηκε είτε αποσπάσθηκε σε άλλους τομείς του Δημοσίου επιβαρύνοντας βέςβαια τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τον Έλληνα φορολογούμενο ένα «έργο» το οποίο παίχτηκε σε πολλούς ανάλογους τομείς.
Έτσι οι ΜΟΜΑ οι οποίες πρακτικά έχτισαν όλη την μεταπολεμική Ελλάδα πέρασαν στην ιστορία.
Τώρα η ρωσική βοήθεια έρχεται σε μια στιγμή που οι τέσσερις υπηρεσίες ΔΙΔΕΡΓΩΝ επανεργοποιούνται για να ξαναπιάσουν δουλειά.
Ο μόνος όρος που έθεσαν οι Ρώσοι είναι τα μηχανήματα, η πλειονότητα των οποίων πρόκειται να μεταφερθεί στην Ελλάδα εντός του Θέρους, είναι να συντηρούνται.
Αυτό στην περίπτωση που αγοραστούν νέα μηχανήματα τα ρωσικά να μεταφερθούν πίσω σε καλή και σε λειτουργήσιμη κατάσταση. Σε άλλη περίπτωση απλά θα παραμείνουν στην χώρα μας χωρίς καμία απαίτηση από τη Ρωσία.
Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια άκρως θετική εξέλιξη χωρίς κανένα οικονομικό κόστος ως προς την απόκτησή τους και αναμένεται να δώσει νέα πνοή στην καθημερινή ζωή του Έλληνα πολίτη αλλά γενικότερα στο χώρο των Δημόσιων έργων.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ρωσική βοήθεια: Έρχονται δωρεάν εκατοντάδες οχήματα για τον εξοπλισμό των ΜΟΜΑ!
Εκατοντάδες μηχανήματα για τις νεοσυσταθείσες ΜΟΜΑ (ΔΙΔΕΡΓΩΝ) που αποφάσισε το ΥΠΕΘΑ πρόκειται να προσφερθούν δωρεάν από τη Ρωσία.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες κατόπιν ελληνικού αιτήματος και πιο συγκεκριμένα του υπουργού Εθνικής Άμυνας Π.Καμμένου στο οποίο η ρωσική πλευρά απάντησε καταφατικά και με προσωπική απόφαση του Ρώσου υπουργού Άμυνας Σεργκέι Σοιγκού η Ρωσία θα προσφέρει στις τέσσερις νέες ΜΟΜΑ εκατοντάδες μηχανήματα (εκσκαφείς, γεωπροωθητές, φορτηγά και γενικώς οχήματα οδοποιίας παντός τύπου) εντελώς δωρεάν για τον εξοπλισμό των τεσσάρων νέων κλιμακίων Δημόσιων Έργων του Στρατού.
Τα κλιμάκια αυτά θα βρίσκονται στο Λουτράκι, τη Λάρισα, τη Θράκη και τη Μακεδονία.
Η πραγματικά αυτή ευχάριστη εξέλιξη λύνει τα χέρια του υπουργείου Εθνικής Άμυνας σε ότι αφορά τον εξοπλισμό των ΜΟΜΑ με μηχανήματα καθώς η πλειονότητα αυτών εκποιήθηκε σε ιδιώτες προκειμένου να αχρηστευθεί και πρακτικά η δυνατότητα τους να πραγματοποιούν έργα.
Αυτό έγινε με το άρθρο 18 του Ν. 2026/92 όπου η υπηρεσία καταργήθηκε και διαλύθηκε πρακτικά προς όφελος των ιδιωτών εργολάβων οι οποίοι από τη δεκαετία του ’80 κιόλας ζητούταν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, την περικοπή των πιστώσεων προς τις ΜΟΜΑ για την εκτέλεση έργων.
Στην συνέχεια άρχισε να πραγματοποιείται μέσα στο πολιτικό προσωπικό των ΜΟΜΑ ο διορισμός υπαλλήλων σε βάρος πιστώσεων των έργων με αποτέλεσμα εκτέλεση πολλών εξ αυτών, να μην θεωρείται πια οικονομικά συμφέρουσα.
Οι αθρόες προσλήψεις (δηλαδή ημετέρων) ουσιαστικά έκαναν τις ΜΟΜΑ μη ανταγωνιστικές έναντι των ιδιωτών εργολάβων κάτι που όπως αναφέρθηκε ήταν και ο στόχος τους.
Έτσι στην δεκαετία του ’90 μετά από έντονες πιέσεις μεγαλοεργολάβων και μεγαλοεκδοτών, η κυβέρνηση αποφάσισε με το Ν.2026/92 την διάλυση των ΜΟΜΑ. Το πολιτικό προσωπικό βέβαια των «δικών» τους παιδιών είτε συνταξιοδοτήθηκε είτε αποσπάσθηκε σε άλλους τομείς του Δημοσίου επιβαρύνοντας βέςβαια τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τον Έλληνα φορολογούμενο ένα «έργο» το οποίο παίχτηκε σε πολλούς ανάλογους τομείς.
Έτσι οι ΜΟΜΑ οι οποίες πρακτικά έχτισαν όλη την μεταπολεμική Ελλάδα πέρασαν στην ιστορία.
Τώρα η ρωσική βοήθεια έρχεται σε μια στιγμή που οι τέσσερις υπηρεσίες ΔΙΔΕΡΓΩΝ επανεργοποιούνται για να ξαναπιάσουν δουλειά.
Ο μόνος όρος που έθεσαν οι Ρώσοι είναι τα μηχανήματα, η πλειονότητα των οποίων πρόκειται να μεταφερθεί στην Ελλάδα εντός του Θέρους, είναι να συντηρούνται.
Αυτό στην περίπτωση που αγοραστούν νέα μηχανήματα τα ρωσικά να μεταφερθούν πίσω σε καλή και σε λειτουργήσιμη κατάσταση. Σε άλλη περίπτωση απλά θα παραμείνουν στην χώρα μας χωρίς καμία απαίτηση από τη Ρωσία.
Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια άκρως θετική εξέλιξη χωρίς κανένα οικονομικό κόστος ως προς την απόκτησή τους και αναμένεται να δώσει νέα πνοή στην καθημερινή ζωή του Έλληνα πολίτη αλλά γενικότερα στο χώρο των Δημόσιων έργων.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου