8 Μαΐου 2015

Η κατάθεση της μητέρας της Άννυ: Με παρέσυρε η ηρεμία του - Δεν μπορούσα να υποψιαστώ τις φρικαλεότητες που έκανε


Η κατάθεση της μητέρας της Άννυ: Με παρέσυρε η ηρεμία του - Δεν μπορούσα να υποψιαστώ τις φρικαλεότητες που έκανε



Να πετάξει από πάνω της κάθε ευθύνη για το φρικτό τέλος της 4χρονης Άννυ, προσπάθησε η 25χρονη μητέρα της Δήμητρα Μπορίσοβα, που ολοκλήρωσε την απολογία της στην 10η τακτική ανακρίτρια, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να έχει αποκαλύψει στην απολογία της ότι, ο Νικολάι ή Νίκι, ο φίλος του συντρόφου της και πατέρα της Αννυς, είχε συμμετοχή στην εξαφάνιση του πτώματος της μικρούλας! Μετά την απολογία της η Δήμητρα Μπορίσοβα κρίθηκε προφυλακιστέα.

Η 25χρονη, που κατηγορείται για έκθεση ανηλίκου, από την οποία προκλήθηκε θάνατος και «ψευδορκία μάρτυρα», φέρεται να έχει υποστηρίξει ότι, ο Νικολάι βοήθησε τον 27χρονο, όχι στη δολοφονία, αλλά σε όσα φρικτά επακολούθησαν μετά, όπως στον τεμαχισμό του πτώματος της μικρής Άννυ, την πολτοποίηση των οστών της και το βράσιμο, για να εξαφανιστούν τα ίχνη της...

Το απόγευμα της Πέμπτης αναμένεται η απόφαση της ανακρίτριας και του εισαγγελέα, για το εάν θα προφυλακιστεί η 25χρονη μητέρα της Άννυ.

Νωρίτερα, σε απολογητικό υπόμνημα, που κατέθεσε η 25χρονη με το συνήγορο της Σταύρο Γεωργίου στην ανακρίτρια υποστήριξε ότι, ταξίδεψε στο Βερολίνο στις 12 Μαρτίου για να συναντήσει, όπως αναφέρει “το φιλικό μου πρόσωπο Γιοργκ Στιλερ, έμπορο χρυσών κοσμημάτων, για να μεταβώ στη Γερμανία, μαζί με την ως άνω ανήλικη θυγατέρα μου και να εγκατασταθώ μαζί του. Σκοπός μου ήταν η εξασφάλιση μίας καλύτερης ζωής, τόσο για μένα, όσο και για την ανήλικη θυγατέρα μου, τέκνο γεννηθέν εκτός γάμου, που ο βιολογικός της πατέρας Στανισλάβ Μπακάρτζιεβ δεν την είχε αναγνωρίσει.

Το παιδί το άφησα στον συγκατηγορούμενο μου, με τη συμφωνία να το παραδώσει και να παραμείνει αυτό με τη μητέρα του Οφήλια Γκούτεβα.

Πράγματι, όπως προκύπτει από την με ημερομηνία 28/4/2015 ένορκη προανακριτική της κατάθεση, σε συνδυασμό με την από 29/4/2015 ένορκη κατάθεση του συντρόφου της Αλή Χαντίντι, το παιδί παραδόθηκε σ΄αυτούς και έμεινε μαζί τους γιά δύο εβδομάδες.

Λίγο πριν το Πάσχα, περίπου στις 5/4/2015, ο συγκατηγορούμενος μου μου ζήτησε πίσω την ανήλικη θυγατέρα μου, από τη μητέρα του, με το πρόσχημα ότι, εγω θα επέστρεφα από τη Γερμανία. Πράγματι έτσι κι έγινε. Στη συνέχεια, σύμφωνα με όσα αυτός λέει, στις 9/4/2015 αυτός προέβη στην αποτρόπαια πράξη του σε βάρος της ως άνω δυστυχούς θυγατέρα μου.

Εγώ είχα κατά διαστήματα τηλεφωνική επικοινωνία με την ανήλικη θυγατέρα μου, μέχρι τις 8/4/2015 ή 9/4/2015,δεν θυμάμαι επακριβώς.

Η μικρή μου έλεγε ότι, περνούσε καλά. Ήταν αλήθεια ότι, πολλές φορές είχε μείνει με τη γιαγιά της και πάντα ήταν ευχαριστημένη.

Σημειωτέον ότι, το παιδί το είχαν αναθρέψει οι γονείς μου, μέχρι την ηλικία των τεσσάρων ετών περίπου, καθόσον είχε γεννηθεί στη Σόφια Βουλγαρίας την 1/9/2011.

Στην Ελλάδα ήρθε στις 14/2/2015 και επομένως δεν είχε διαμείνει εδώ γιά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μετά τις 9/4/2015, όποτε επικοινωνούσα με τον συγκατηγορούμενο μου, για να τον ρωτήσω πως ήταν το παιδί, μου δήλωνε ότι, ήταν μια χαρά, αλλά δεν μπορούσα να του μιλήσω, γιατί ήταν στη μητέρα του. Εγω δεν είχα λόγο να αμφιβάλλω, το έβρισκα απόλυτα φυσιολογικό, γιατί άλλωστε έτσι είχαμε συνεννοηθεί.

Στις 14/4/ 2915, που τον πήρα τηλέφωνο, ο συγκατηγορούμενος μου κλαίγοντας μου έλεγε ότι, δεν είναι καλά, δεν τον ενδιέφεραν τα λεφτά και μου ζητούσε να γυρίσω πίσω, γιατί του είχε συμβεί κάτι κακό.

Τα απέδωσα στα ναρκωτικά αυτά, που μου έλεγε και δεν έδωσα περαιτέρω σημασία.

Το ίδιο συνέβη και την επόμενη μέρα, όταν σε τηλεφωνική μας επικοινωνία μου έλεγε συνέχεια “θέλω να γυρίσεις, θέλω να γυρίσεις”.
Μου έλεγε όμως πράγματα ακαταλαβίστικα, γι΄αυτό και πάλι το απέδωσα στα ναρκωτικά”.

Η 25χρονη υποστηρίζει ότι, επέστρεψε από τη Γερμανία στις 22 Απριλίου και το πρώτο, που ζήτησε από τον 27χρονο συγκατηγορούμενο της ήταν να δει το παιδί: “Στην αρχή μου είπε να περιμένω. Στη συνέχεια μου είπε την ιστορία ότι, ενώ τον είχε πάρει ο ύπνος, το παιδί άνοιξε την πόρτα του σπιτιού, στη Μιχαήλ Βόδα 73 και εξαφανίστηκε. Μόλις μου το είπε εγώ αλλόφρων βγήκα στη γειτονιά και άρχισα να ψάχνω το παιδί μου, ρωτώντας τα καταστήματα της γειτονιάς”.

Στη συνέχεια, όπως ισχυρίζεται η μητέρα της Άννυς, ο 27χρονος προσπάθησε να την πείσει να πάνε στη Βουλγαρία, για να εξηγήσουν στους γονείς της ότι, το παιδί χάθηκε, πριν το μάθουν από τα ΜΜΕ και “βρει τον μπελά του από τον πατέρα μου”.

Στη Σόφια έφτασαν το ίδιο απόγευμα.

Όπως ισχυρίζεται η 25χρονη: “Mου είπε ότι, θα πήγαινε να δώσει εξηγήσεις και εγώ θα περίμενα στο ξενοδοχείο. Έμεινα εκεί σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση και έκλαιγα για την εξαφάνιση του παιδιού μου.

Όπως πληροφορήθηκα από τους γονείς μου, όταν ήρθαν εδώ, μαζί με το μικρότερο ηλικίας 23 ετών, επειδή η μητέρα μου και ο πατέρας μου εργαζόντουσαν, είχαν αφήσει τον αδελφό μου στο σπίτι, για να τον βρούμε εκεί.

Ο αδελφός μου μου είπε ότι, ο συγκατηγορούμενος μου πήγε στο σπίτι των δικών μου στη Σόφια, τον βρήκε εκεί, τον αγκάλιασε, τον φίλησε, του άφησε 700 ευρω και όταν αυτός τον ρώτησε τι κάνει η Άννυ, εκείνος του απάντησε ότι, είναι καλά και έφυγε βιαστικά”.

Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται στο απολογητικό της υπόμνημα η 25χρονη ο Στάνισλαβ δεν επέστρεψε τόσο σύντομα στο ξενοδοχείο.

“Οταν γύρισε μου είπε ότι, όλα ήταν εντάξει και ότι, μπορούμε να γυρίσουμε αμέσως στην Αθήνα, για να ψάξουμε το παιδί. Πράγματι έτσι κι έγινε. Τελικά βέβαια οι γονείς μου πληροφορήθηκαν την εξαφάνιση της Άννυ μου από τη βουλγαρική αστυνομία και από την τηλεόραση.

Τώρα λοιπόν, εκ των υστέρων βλέπω ότι, η επίσκεψη στη Βουλγαρία είχε έναν και μόνο στόχο. Να εξασφαλιστεί η σιωπή του Νίκι, δεν ξέρω πως αλλά όλα αυτό δείχνουν, αφού η δήθεν ενημέρωση των γονιών μου τελικά ήταν παραμύθι.

Όταν φτάσαμε στην Αθήνα και του είπα θα δηλώσω εξαφάνιση, εκείνος μου είπε: “Μην δηλώσεις ότι, εγώ έχω χάσει το παιδί, Πες ότι το άφησες σε μια φίλη σου και χάθηκε απ΄ αυτήν. Εξάλλου για να βρει η αστυνομία το παιδί δεν χρειάζεται να μπλέξεις εμένα, που έχω και ένα σωρό δικαστικές εκκρεμότητες”.

Ποντάρισε στην ψυχολογική μου ανασφάλεια, ότι, ήθελα βοήθεια για να ψάξω το παιδί μου και αυτός μου δήλωνε ότι θα έμενα μόνη μου. Έτσι, χωρίς να ενημερώσω κανέναν για όλα αυτά, εκτός από το συγκατηγορούμενο μου, όταν δήλωσα την εξαφάνιση του παιδιού μου στο Χαμόγελο του παιδιού, στις 24/4/2015, το πρωί, αμέσως μόλις επέστρεψα από τη Βουλγαρία, είπα την ιστορία με τη Σύλβια.

Όταν το πληροφορήθηκαν οι δικηγόροι μου, μου είπαν ότι, αυτό που έκανα ήταν πολύ άσχημο ότι, έτσι αποπροσανατολίζονται οι αστυνομικές αρχές και δεν θα μπορούσαν να βρουν το παιδί μου. Μου σύστησαν να δώσω κατάθεση στην αστυνομία και να πω την “αλήθεια”, δηλαδή αυτό που μου είχε πει ο συγκατηγορούμενος μου, αφού εγώ δεν ήξερα τη μία και μόνη πραγματική αλήθεια ότι, δηλαδή αυτός είχε σκοτώσει και κατακρεουργήσει το παιδί μου”.

Σε άλλο σημείο υποστηρίζει ότι, πήγε στην εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη, για να τη βοηθήσει να βρει το παιδί της και αναφέρει:
“Εκεί πληροφορήθηκα ότι, κάποιος άγνωστος είχε τηλεφωνήσει στην εκπομπή, φυσικά ανώνυμα και είχε δηλώσει ότι, ο συγκατηγορούμενος μου είχε εκμυστηρευτεί σε έναν Βούλγαρο ότι, είχε ξεφορτωθεί επιτέλους το παιδί και ότι, το είχε πουλήσει.

Το ίδιο βράδυ έγινε ένα οξύτατο επεισόδιο, παρουσία του δικηγόρου μου, στην αρχή τηλεφωνικά με τον συγκατηγορούμενο μου και στη συνέχεια μπροστά στο δικηγόρο μου, ο οποίος και με επέστρεψε στο σπίτι. Ο καυγάς γινόταν στη Βουλγαρική γλώσσα, μέχρι που ξαφνικά αυτός, εκτός εαυτού, απευθυνόμενος στο δικηγόρο μου του είπε: “Εγώ αυτή τη γυναίκα θα τη χωρίσω, γιατί τόλμησε να σκεφτεί ότι, μπορεί να πούλησα το παιδί”.

Η συνομιλία αυτή έχει καταγραφεί από την αστυνομία και είναι αυτή, που περιλαμβάνεται στη δικογραφία, στην οποία και του δηλώνω ότι, θα πάρω τα ρούχα μου και θα σηκωθώ να φύγω ότι δεν θέλω πλέον να έχω καμία σχέση μαζί του. Μετά απ΄αυτο οι σχέσεις μας πλέον ήταν ψυχρές.

Εκείνος μου έλεγε ότι, πρέπει να κάνω υπομονή ότι, η αστυνομία θα βρει το παιδί και θα μου το φέρει, αυτό όμως μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρόνο. Σιγά – σιγά άρχισα να ανησυχώ, το μυαλό μου πήγαινε μήπως είχε συμβεί κάποιο ατύχημα στο παιδί. Εκείνος με διαβεβαίωσε ότι, όλα αυτά ήταν ανοησίες. Κάποια στιγμή, δύο τρεις ημέρες πριν από τη σύλληψη του, κάτω από γραφείο του δικηγόρου μου, τσακωθήκαμε και πάλι, με κλάματα και φωνές και του είπα, κοιτάζεις τον εαυτό σου και δεν δήλωσες αμέσως ότι, χάθηκε το παιδί, για να το βρούνε οι αστυνομικοί. Του είπα επίσης, τι δουλειά είχα εγώ να με τραβάει στη Βουλγαρία, ενώ είχε χαθεί το παιδί μου.

Σε όλους έκανε εντύπωση η ψυχραιμία του και η ευκολία, με την οποία μας διαβεβαίωνε ότι, κακώς ερευνά η αστυνομία και ότι τα αποτελέσματα των εργαστηρίων θα ήταν αρνητικά”.

Και τόνισε: “Φυσικά όμως και δεν ήταν έτσι. Μας παρέσυρε η ηρεμία του και η ψυχραιμία του και απορώ πως λειτουργούσε έτσι, αφού έβλεπε την αστυνομία να πλησιάζει και τον κλοιό να σφίγγει γύρω του.

Τελικά την περασμένη Δευτέρα, μετά την ομολογία του συγκατηγορουμένου μου και τη σύλληψη του, με ενημέρωσε η αστυνομία για την τύχη του παιδιού μου, χωρίς όμως να μου πει τις φρικτές λεπτομέρειες, που πληροφορήθηκα στη συνέχεια.

Ήμουν σε κατάσταση σοκ, δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι, αυτός έκανε κακό σε ένα παιδί, που ήταν και δικό του. Πίστευα ότι, το παιδί μου ζει και θα γυρίσει. Ακόμη κάποιες φορές το σκέφτομαι αυτό. Τόσο ο ψυχίατρος μου κ. Σούρας, όσο και ο δικηγόρος μου, προσπαθούν με σκληρά λόγια να μου πουν ότι, πρέπει να το πάρω απόφαση, το παιδί μου δεν ζει και πρέπει να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο να το θρηνήσω, να βγάλω το θυμό, που έχω μέσα μου για το φονιά του”.

Στο τέλος της απολογίας της δηλώνει:


Δεν ήξερα τίποτα για την τύχη του παιδιού, μέχρι τη στιγμή, που με ενημέρωσε η αστυνομία. Δεν θα επεσήμανα την ύπαρξη του ΝΙΚΙ, η εμπλοκή του ονόματος του οποίου βοήθησε αποτελεσματικά να διαλευκανθεί η υπόθεση.

Κάποιες σκέψεις που έκανα στην απελπισία μου, δεν μπορούσαν με τίποτα να φτάσουν τις φρικαλεότητες, που έκανε ο ψυχρός δολοφόνος σε βάρος του παιδιού μου.

Εγώ του άφησα το παιδί για να το πάει στη γιαγιά του.

Όπως αναφέρουν στις καταθέσεις τους όλοι οι γείτονες, μπορεί να τσακωνόταν μαζί μου, να φωνάζαμε, με αποτέλεσμα το παιδί που έβλεπε αυτά να κλαίει, ΠΟΤΕ όμως δεν άσκησε βία σε βάρος του παιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου