4 Φεβρουαρίου 2014

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ - ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Αμφισβητούμενα τα Ίμια στην Ιστορία της Γ' Γυμνασίου - Διέγραψαν τους 3 ήρωες του ΠΝ

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ - ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Αμφισβητούμενα τα Ίμια στην Ιστορία της Γ' Γυμνασίου - Διέγραψαν τους 3 ήρωες του ΠΝ



Ντροπή, αποτροπιασμό και προσβολή στη μνήμη των τριών ηρώων στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού που έχασαν τη ζωή τους στα Ίμια τα ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου του 1996 προκαλεί η ανθελληνική αναφορά για την ελληνοτουρκική κρίση, που λίγο έλειψε να εξελιχθεί σε πολεμική σύρραξη, (που;) στο βιβλίο Ιστορίας που διδάσκεται στους μαθητές της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου.

Στις τρεις γραμμές του βιβλίου που εγκρίθηκε, τυπώθηκε και διδάσκεται στους Έλληνες μαθητές από το υπουργείο Παιδείας και αναφέρονται στην κρίση των Ιμίων, δημιουργείται η εντύπωση πώς οι βραχονησίδες είναι αμφισβητούμενες ως προς το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς και υιοθετείται η θεωρία των «γκρίζων ζωνών» της Τουρκίας στο Αιγαίο.

Συγκεκριμένα, στο βιβλίο «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου, έκδοση 2013, στην ενότητα 58 (σελίδα 163) με τίτλο «η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή (1989-2001)» αναφέρεται επί λέξει:

«Την ίδια εποχή (σ.σ. αναφέρεται πριν στις πολιτικές εξελίξεις) με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)».

Απίστευτο; Και όμως είναι αληθινό και διδάσκεται στους μαθητές των ελληνικών σχολείων. Κατ’ αρχήν δεν αναφέρεται πώς τα Ίμια είναι δύο και όχι μία βραχονησίδα. Λεπτομέρεια; Καθόλου, αλλά πταίσμα σε αυτά που ακολουθούν.

Τα Ίμια τα διεκδίκησε η Τουρκία. Από ποιόν; Πουθενά δεν αναφέρεται ότι είναι ελληνικά και αποτελούν έδαφος στο οποίο την κυριαρχία έχει η Ελλάδα. Αφήνεται να εννοηθεί πώς επρόκειτο για διεκδικούμενη περιοχή στην οποία βρήκαν ευκαιρία να την… πέσουν οι Τούρκοι.

Υιοθετείται δηλαδή πλήρως η θεωρία των «γκρίζων ζωνών» στο Αιγαίο που προάγει η Τουρκία με αφορμή την κρίση των Ιμίων από τα Ελληνικά σχολεία και διδάσκεται με την απαίτηση οι μαθητές να υιοθετήσουν τις ιστορικές αυτές ανακρίβειες, διαφορετικά θα υποστούν τις συνέπειες στη βαθμολογία τους.

Το αποκορύφωνα δε είναι ότι κατά τους συντάκτες του βιβλίου και το υπουργείο Παιδείας «η κρίση αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις». Βάζουν στο ίδιο τσουβάλι την αποχώρηση των τουρκικών πλοίων από τα χωρικά μας ύδατα με την εθνική προδοσία που συντελέστηκε επί κυβερνήσεως Σημίτη, όπου έγινε υποστολή της ελληνικής σημαίας από ελληνικό έδαφος.

Οι Τούρκοι κύριοι του υπουργείου Παιδείας προχώρησαν σε μία εχθρική πράξη σε βάρος της Ελλάδας, στέλνοντας κομάντος να κάνουν απόβαση στα Ίμια και η τότε ελληνική κυβέρνηση υπέστειλε τη σημαία υιοθετώντας το σχέδιο των ΗΠΑ, τις οποίες και ευχαρίστησε ο κ. Σημίτης. Καμία αμοιβαία υποχώρηση δεν υπήρξε. Οι όποιες υποχωρήσεις ήταν από ελληνικής πλευράς και μόνο.

Την κρίση μάλιστα των Ιμίων η Ελλάδα την πλήρωσε με αίμα. Με το αίμα των τριών μελών του πληρώματος του ελικοπτέρου (ΠΝ21) της φρεγάτας «Ναβαρίνο», του υποπλοίαρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του υποπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή Έκτορα Γιαλοψού.

Στο βιβλίο της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου δεν υπάρχουν πουθενά όμως τα ονόματα των τριών ηρώων στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού που με αίσθημα πατριωτικού καθήκοντος απονηώθηκαν υπό κάκιστες καιρικές συνθήκες για να διαπιστώσουν αν στα Ίμια έχουν κάνει απόβαση Τούρκοι κομάντος.

Την αποστολή αυτή την πλήρωσαν με τη ζωή τους οι τρεις ήρωες του Π.Ν. Κάποιοι όμως θέλουν να διαγράψουν τα ονόματα τους από την κρίση των Ιμίων διαστρεβλώνοντας (σκόπιμα;) τα ιστορικά γεγονότα.

Αντί λοιπόν ο πρωθυπουργός της χώρας Α. Σαμαράς να καλεί στο Μέγαρο Μαξίμου τις οικογένειες των τριών πεσόντων στα Ίμια παίζοντας στις πλάτες τους προεκλογικό παιχνίδι, καλό θα ήταν να δώσει άμεσα εντολή να διορθωθούν τα αίσχη στο βιβλίο της Ιστορίας της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου